LeendeB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accountnummer tmobile wordt niet herkend met porteren naar Red together

Beste

 

ik probeer mijn zakelijke tmobile nummer over te zetten naar het red together abonnement van mijn vrouw. 
Probleem is echter dat met t overzetten het accountnummer van tmobile niet herkend wordt. 
Is dit een probleem dat jullie eerder aan de hand hebben gehad?

 

het accountnummer ziet er als volgt uit:

5.xxxxx.00.00.xxxxxx

 

groet

leen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @LeendeB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particulieren community, voor zakelijke vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Heb je een zakelijk contract? Zoek dan jouw klantnummer van je huidige aanbieder erbij en plaats deze op het nummerbehoud formulier (online). Meer info, zie deze pagina. Het kan natuurlijk zijn dat zakelijk naar een particulieren abonnement niet mogelijk is. Maar dat kan je het beste navragen via de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @LeendeB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particulieren community, voor zakelijke vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke afdeling van Vodafone. Heb je een zakelijk contract? Zoek dan jouw klantnummer van je huidige aanbieder erbij en plaats deze op het nummerbehoud formulier (online). Meer info, zie deze pagina. Het kan natuurlijk zijn dat zakelijk naar een particulieren abonnement niet mogelijk is. Maar dat kan je het beste navragen via de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic