wimbos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account

Hallo ik heb even een vraag over het my Vodafone account als ik probeer in te loggen word er gezegd dat het e-mail adres en het wachtwoord niet klopt ik heb al heel Lang het zelfde e- mail adres dus weet niet wat er dan niet klopt
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi wimbos,

Ik denk dat we jou even een nieuwe uitnodiging voor My Vodafone moeten sturen. Waarschijnlijk is het dan snel opgelost 🙂
Neem even contact op met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter. Mijn collega's helpen je graag verder.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
wimbos,

Is het inmiddels gelukt om weer in te loggen? 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic