Rudy1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag,

 

Ik wil graag Ziggo en Vodafone samenvoegen. Want wil graag de korting op de factuur omdat ik beide heb samen met dubbele data.

 

Moet account gereset worden?

 

voor beide gebruik ik:

******

 

geld voor de volgende 06-nummers:

*************

 

 

Hoor het graag!

 

Bedankt. 

Moderator edit 01-03-2021: Gegevens verwijderd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudy1984 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community en dus door iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om gevoelige informatie hier te plaatsen. Je zou het normaals gesproken, binnen het uur van plaatsen, kunnen wijzigen, maar je bent al later, dus dat lukt niet meer. Zal het doorgeven aan Vodafone en die kunnen je topic aanpassen.  

Dan antwoord op je vraag. Je hoeft zelf helemaal niets te doen om extra korting, of TV pakket van Ziggo, te ontvangen. Vodafone en ZIGGO controleren op de achtergrond je gegevens en als je adres gegevens hetzelfde is bij beide bedrijven, dan krijg je deze VodafoneZiggo combi korting vanzelf. Uiteraard mag je wel je accounts koppelen, maar dit hoeft dus niet! Je krijgt binnen 1 a 2 weken vanzelf bericht dat je deze korting krijgt. Nog even wachten 😉👍

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudy1984 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community en dus door iedereen te lezen. Het is daarom niet handig om gevoelige informatie hier te plaatsen. Je zou het normaals gesproken, binnen het uur van plaatsen, kunnen wijzigen, maar je bent al later, dus dat lukt niet meer. Zal het doorgeven aan Vodafone en die kunnen je topic aanpassen.  

Dan antwoord op je vraag. Je hoeft zelf helemaal niets te doen om extra korting, of TV pakket van Ziggo, te ontvangen. Vodafone en ZIGGO controleren op de achtergrond je gegevens en als je adres gegevens hetzelfde is bij beide bedrijven, dan krijg je deze VodafoneZiggo combi korting vanzelf. Uiteraard mag je wel je accounts koppelen, maar dit hoeft dus niet! Je krijgt binnen 1 a 2 weken vanzelf bericht dat je deze korting krijgt. Nog even wachten 😉👍

Rudy1984
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je bericht aangepast en de gegevens verwijderd @Rudy1984.
Het klopt wat @Energieboy aangeeft. Wel is van belang dat zowel bij Ziggo en Vodafone exact hetzelfde adres hebben.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic