Niet van toepassing

Account verwijderen

Hoe kan ik mijn profiel hier verwijderen?

Ik ben nog nooit klant geweest van Vodafone. Wel ooit van de Ziggo maar die kennen het woord “verwijderen” niet, zeker niet als het gaat om “gegevens”.

Dus hoe kan ik dat hier regelen? Ik zie die knop namelijk nergens staan...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi FIA2008 en Forage, 

Op verzoek heb ik jullie beide accounts voor de Vodafone Community verwijderd. 
Ik heb jullie een e-mail gestuurd ter bevestiging. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
topicstarter
Niet van toepassing

Ik zou ook graag mijn Community account willen verwijderen.

Deze staat blijkbaar los van mijn My Vodafone account en ik heb er geen behoefte aan.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @FIA2008,
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk heb je toch een keer hier een aanmelding gedaan op de community en dat is denk ik ook de reden dat je nu een mail hebt gehad vanuit Vodafone (gaat vast over de vernieuwing van de community). Ziggo en Vodafone staan los van elkaar en mocht je je gegevens volledig willen wissen in het systeem van Vodafone, dan kan je dit aangeven via deze pagina. Deze mensen zijn bevoegd je dan volledig te verwijderen, als je geen klant meer bent bij Vodafone  

Het laten verwijderen uit de community kan een Vodafone medewerker voor je doen en dan krijg je vanuit hier geen berichten meer. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Forage 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat klopt, de community staat volledig los van My Vodafone. Je zal toch een keer hier op de community hebben aangemeld en daarom hier actief bent. Je wil graag dat Vodafone je uit de community haalt, dat kan. Zodra ze je bericht lezen zullen ze je verwijderen uit het community systeem. 

topicstarter
Niet van toepassing

Nou kijken hoe lang het duurt voordat de klachterservice mijn account weet te verwijderen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
FIA2008 wrote:

Nou kijken hoe lang het duurt voordat de klachterservice mijn account weet te verwijderen.

Nou Nou, beetje positief blijven 
Vandaag of morgen komt er iemand van Vodafone en die zal je account verwijderen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi FIA2008 en Forage, 

Op verzoek heb ik jullie beide accounts voor de Vodafone Community verwijderd. 
Ik heb jullie een e-mail gestuurd ter bevestiging. 

topicstarter
Niet van toepassing

Hi @Cecilia Vodafone, zou je dit voor mij ook kunnen regelen?

gr. Kevin

p.s. Wil je niet in een reactie niet mijn gebruikersnaam noemen? Dan zijn die persoonsgegevens ook niet zoekbaar namelijk. Aangezien je  mijn account wel verwijderd, maar niet de vermelding van mijn gebruikersnaam in je reactie.(Privacy)

topicstarter
Niet van toepassing

Van mij ook graag nadat mijn probleem is opgelost

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Almere67 wrote:

Van mij ook graag nadat mijn probleem is opgelost

Dan zal toch eerst je probleem opgelost moeten worden en die staat onder deze topic:



Dit bericht plaats ik voor de medewerkers van Vodafone, dan kunnen ze gelijk je vraag vinden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi K, 

Ik heb je Community account verwijderd en je per e-mail een bevestiging verstuurd. 

@Almere67 Jouw account kan verwijderd worden als het probleem is opgelost. Geef dan vooral even opnieuw een seintje hier. 

topicstarter
Niet van toepassing

@Cecilia Vodafone de technische dienst gaat ernaar kijken, je mag mijn account verwijderen. Bedankt alvast 🙂

topicstarter
Niet van toepassing

Ook graag mijn gebruikersnaam verwijderen uit de quotes van energieboy

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Almere67 wrote:

Ook graag mijn gebruikersnaam verwijderen uit de quote van energieboy

Je kan nooit uitsluiten dat iemand je naam niet gebruikt. 
Als je hier online bent dan aanvaar je de regels die van toepassing zijn. Heb je daar moeite mee dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dan blijf je volledig anoniem en heb je ook geen last dat mensen je noemen. Als iedereen daar eigen regels aan gaan hanteren, dan zie je door de bomen het bos niet meer. 

topicstarter
Niet van toepassing

Heb je niks beters te doen

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

 @Almere67 , @Energieboy geeft een normale opmerking m.b..t je gebruikersnaam die niet aan je persoonlijke naam te linken is. Sterker nog de naam Almere67 (oftewel Almere en 67) hebben beide een andere waarde. Almere verwijst naar gemeente Almere en 67 naar een getal. Officieel gezien hoeft @Energieboy de gebruikersnaam niet te verwijderen uit zijn quotes, je bent tevens akkoord gegaan met de voorwaarden.

Op het moment dat je gebruik maakte van je volledige naam dan is het begrijpbaar om deze te verwijderen. Je kunt ook een normale opmerking plaatsen i.p.v. negatief te zijn naar een andere gebruiker.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi A, 

Bij deze wil ik je laten weten dat ik je account voor de Vodafone Community heb verwijderd. Ik heb je hierover ook een e-mail gestuurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic