Patrick Moes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account ontkoppelen van Ziggo

Hoi!

Ik probeer al een tijdje mijn Ziggo en Vodafone samen te voegen. Dit gaat niet. Reden hiervan is; “Jouw nummer is al gekoppeld met een ander Ziggo account.” 
Welk Ziggo account heb ik geen idee over. 
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik mijn Ziggo en Vodafone gewoon samen kan koppelen aan mijn account?

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Patrick Moes, welkom hier!

Wat gek dat het niet lukt om jouw accounts samen te voegen! Ik ben even met je mee gaan kijken, maar ik zie dat er 2 afzonderlijke accounts zijn geregisteerd. Voor zowel Mijn Ziggo als My Vodafone heb je een account aangemaakt met een ander e-mailadres. Deze zijn verder niet gekoppeld. In de praktijk zou je deze dus moeten kunnen samenvoegen. Heb je het zowel vanuit Mijn Ziggo als My Vodafone geprobeerd? Let op. Kies wel voor 'samenvoegen' i.p.v. 'uitbreiden'. Deze laatste optie gebruik je alleen als er voor één van beide omgevingen nog geen account is geregistreerd. 

Mocht het niet lukken, dan kan ik altijd één van beide accounts voor je verwijderen zodat je dan de optie 'uitbreiden' kunt proberen.

Patrick Moes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cicilia,

Ja dit heb ik meermaals geprobeerd, maar het werkt niet. Constant de zelfde fout. Zie foto

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

@Patrick Moes Zal ik dan jouw Mijn Ziggo account verwijderen? Dat je in de loop van de middag dan probeert om het account via My Vodafone uit te breiden?

Patrick Moes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als dat niet voor problemen zorgt met Ziggo, dan graag 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

@Patrick Moes In orde gemaakt! Probeer in de loop van de middag dan via My Vodafone het account uit te breiden met je Ziggo gegevens. Er wordt dan automatisch een nieuw Mijn Ziggo account geregistreerd welke direct gekoppeld is aan My Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic