chiiaraaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account omzetten...... Lukt niet

Ik moest van vodafone mijn account omzetten om in te loggen met een email adres. Nou na een tijdje lukte alles gelukkig, behalve op de app. Die laat nu heel mijn telefoon crashen.. En als ik via de pc een abonnement wil toevoegen, dan blijft die zeggen dat mijn nummer al gekoppeld is. Maar ik kan nergens meer mijn data controleren of mijn rekeningen bekijken etc. Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Chiiaraaaa, dat is vreemd. Betreft dit een zakelijk of particulier abonnement? En heb je de mogelijkheid om een ander toestel te testen om erachter te komen of dit aan je toestel of de app ligt? Hoor het graag van je.
JanKlaassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lukte mij ook niet om account op smartphone om te zetten. Steeds als ik op 'Volgende' drukte, kreeg ik melding 'Sorry, de pagina die je zoekt bestaat niet meer.' Heb vervolgens de app opnieuw geïnstalleerd, et voilà. Het werkt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@JanKlaassen bedankt voor de aanvulling! @chiiaraaaa normaal kun je het account in de app verwijderen en opnieuw toevoegen. Het opnieuw installeren lost het vaak ook op. Ik zie dat je dit bericht al lang geleden hebt geplaatst. Ik neem aan dat het inmiddels is opgelost?
emmadeberg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan al een paar weken niet inloggen op de app ik krijg telkens dezelfde tekst.
Deze tekst:
Je kunt nog geen inlog aanmaken. Je ontvangt een uitnodiging van ons.
Een ik heb nog nooit een uitnodiging ontvangen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey emmadeberg,

Ik raad je aan om eerst via de website naar het account toe te gaan. Heb je het al omgezet naar een e-mail adres dan hoeft dat natuurlijk niet meer. Heb je dat nog niet gedaan dan log je nog 1 keer in met je oude gebruikers naam. Vervolgens verander je deze naar een email adres. Daarna bevestig je het wachtwoord. Daarna ga je je nummer koppelen door het nummer toe te voegen doormiddel van een sms (het kan zijn dat deze stap niet nodig is)

Dan verwijder je de app, installleer je de app opnieuw. Bul je het emailadres in met het wachtwoord. Het is bekend dat er een kleine bug in de app zit. Hier door wordt automatisch een spatie achter jouw emailadres geplaatst. Deze moet je eerst nog verwijderen en dan pas kun je inloggen.

Groetjes stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@emmadeberg,

Ik ben benieuwd of het gelukt is met de tips die je gekregen hebt van stevied86. Laat je hier wat weten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic