Amilius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account loskoppelen

Ik wil graag mijn account loskoppelen van mijn Ziggo account. Dat account betreft namelijk een oud account die niet meer actief is. Nu lukt het mij niet om mijn nieuwe ziggo account te koppelen met Vodafone

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Amilius, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag bij verder! Als ik het goed begrijp heb je op dit moment een My Vodafone account welke nog is gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo account. Deze koppeling wil je ongedaan maken, zodat je jouw My Vodafone account kan samenvoegen met jouw nieuwe Mijn Ziggo account. Wij kunnen hiervoor het oude Mijn Ziggo account verwijderen. Om dit in orde te maken ontvang ik graag wat meer informatie van je. Wil je mij een privébericht sturen met onderstaande informatie?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Postcode + huisnummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Amilius, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag bij verder! Als ik het goed begrijp heb je op dit moment een My Vodafone account welke nog is gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo account. Deze koppeling wil je ongedaan maken, zodat je jouw My Vodafone account kan samenvoegen met jouw nieuwe Mijn Ziggo account. Wij kunnen hiervoor het oude Mijn Ziggo account verwijderen. Om dit in orde te maken ontvang ik graag wat meer informatie van je. Wil je mij een privébericht sturen met onderstaande informatie?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Postcode + huisnummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic