jct0509

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account aanmaken My Vodafone Zakelijk lukt niet, maar wel op particulier

Inloggen op particulier My vodafone met klantnummer lukt wel, maar een account aanmaken met hetzelfde klantnummer op My vodafone Zakelijk lukt niet. Geeft een foutmelding dat klantnummer onjuist is. Hoe komt dit en wat doe ik fout. Ik wil graag mijn factuur inzien omdat ik mijn belastingaa.gifte wil gaan doen.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@jct0509

Probeer je dit via de app of via de site?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @jct0509 ,

Is het nog gelukt?
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @jct0509

Welke foutmelding krijg je? Neem anders even contact op met de klantenservice. Zij kunnen binnen 10 minuten een account aanmaken. Ik raad je aan om alle gegevens bij de hand te hebben zoals KvK nummer , klantnummer. Tevens moet de contactpersoon hiervoor inbellen. Laat ons even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
bull80

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem. Hij zegt dat klantnummer niet bekend is. ZOwel op de laptop als op tablet.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @bull80,

Heb je al eens in het in dit topic gekeken? Hier staat uitgelegd hoe je een account aan kunt maken. Je moet namelijk een uitnodiging krijgen om het te wijzigen naar je e-mailadres. Als je die niet krijgt kun je het beste een nieuw account aanmaken. Mocht het toch niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Op onze website kun je zien op welke manieren dit allemaal kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic