hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Accessoire​pakket Samsung Galaxy SIII op!

Beste,
 
Op 16 augustus 2012 heb ik de samsung galaxy S3 besteld via de vodafone website. Er stond een mooie actie op de website met een gratis accossoirepakket. Ik heb voor mij bestelling bij de klantenservice geinformeerd naar dit pakket en dit was nog aanwezig.
 
Vervolgens heb ik besloten (mede door dit pakket) dit abonnement af te sluiten. Zaterdag 18 augustus werd netjes mijn toestel afgeleverd maar er zat geen accossoire pakket bij.
 
Maandag 20 augustus heb ik hierover de klantenservice gesproken, na enige tijd wachten en overleg van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik het pakket binnen een week in huis zou hebben. In deze week heb ik ook een aantal keer geprobeerd de klanten service te bellen, maar elke keer als ik het verhaal had uitgelegd werd de verbinding verbroken.
 
Vandaag, dinsdag 28 augustus, heb ik weer met de klantenservice gesproken en kreeg ik te horen dat het pakket op zou zijn. Ik heb aan de klanten service medewerker uitgelegd dat er is toegezegd dat ik het pakket binnen één week zou hebben. Hellaas is het pakket gewoon op en kunnen ze niets voor mij doen.
 
Ik vind dit echt een hele slechte service van Vodafone, ik ben nu voor het eerst klant van Vodafone en ik voel me nu al opgelicht.
 
Ik neem aan dat ik hier hellaas niets aan kan doen omdat het een op=op actie betreft.
Wat zouden jullie doen?
 
Met vriendelijke groet,
Hobie Gommers.
27 Reacties 27
R-F-A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal goed Stevie !
Ga ik zeker doen
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Oke, als ik het pakket heb ontvangen zal ik het laten weten.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hey guys!!!

Goed nieuws....

Reactie van de verantwoordelijke afdeling is binnen. Zie onderstaand:

"Ik ga het nu voor de 3 onderstaande klanten in orde maken. Pakketjes gaan vandaag de deur uit, en zullen morgen voor het eerst aangeboden worden, dan nog een 2e keer en is men dan nog niet thuis dan gaat het pakketje naar een PostNL service punt waar ze hem kunnen ophalen."


Laat me wat weten als jullie ze hebben!

ow, en kom nog eens terug naar het forum om je ervaringen over de samsung Galaxy s3 en het accessoire pakket te delen!
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hee Stevie,

Fijn om te horen dat het wel kan zoals beloofd. Ik blijf zeker actief op dit forum.

Alvast bedankt.
R-F-A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie

Ik heb net me.giftpack gehad !
Heel mooi en ik ben blij !
Bedankt voor al je moeite.

Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ah super! Graag gedaan....

1 iemand heeft het dus al, nu jij nog hobiiee...
Zit er al schot in? 😄

Maar top dat ik al 1 iemand blij heb kunnen maken.


hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hee stevie,

Alles netjes ontvangen. Heel erg bedankt voor deze zeer snelle super service.

Sorry dat mijn reactie wat laat is. Toen ik mijn pakketje heb ontvangen miest ik gelijk werken.

Groet,
Hobiiee
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Geen enkel probleem, wilde even zeker weten dat alles goed is gegaan.
Tot ergens op het forum!

Ow en geniet van jullie accessoires natuurlijk 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic