Beste,
Op 16 augustus 2012 heb ik de samsung galaxy S3 besteld via de vodafone website. Er stond een mooie actie op de website met een gratis accossoirepakket. Ik heb voor mij bestelling bij de klantenservice geinformeerd naar dit pakket en dit was nog aanwezig.
Vervolgens heb ik besloten (mede door dit pakket) dit abonnement af te sluiten. Zaterdag 18 augustus werd netjes mijn toestel afgeleverd maar er zat geen accossoire pakket bij.
Maandag 20 augustus heb ik hierover de klantenservice gesproken, na enige tijd wachten en overleg van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik het pakket binnen een week in huis zou hebben. In deze week heb ik ook een aantal keer geprobeerd de klanten service te bellen, maar elke keer als ik het verhaal had uitgelegd werd de verbinding verbroken.
Vandaag, dinsdag 28 augustus, heb ik weer met de klantenservice gesproken en kreeg ik te horen dat het pakket op zou zijn. Ik heb aan de klanten service medewerker uitgelegd dat er is toegezegd dat ik het pakket binnen één week zou hebben. Hellaas is het pakket gewoon op en kunnen ze niets voor mij doen.
Ik vind dit echt een hele slechte service van Vodafone, ik ben nu voor het eerst klant van Vodafone en ik voel me nu al opgelicht.
Ik neem aan dat ik hier hellaas niets aan kan doen omdat het een op=op actie betreft.
Wat zouden jullie doen?
Met vriendelijke groet,
Hobie Gommers.