hobiiee

Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Accessoire​pakket Samsung Galaxy SIII op!

Beste,
 
Op 16 augustus 2012 heb ik de samsung galaxy S3 besteld via de vodafone website. Er stond een mooie actie op de website met een gratis accossoirepakket. Ik heb voor mij bestelling bij de klantenservice geinformeerd naar dit pakket en dit was nog aanwezig.
 
Vervolgens heb ik besloten (mede door dit pakket) dit abonnement af te sluiten. Zaterdag 18 augustus werd netjes mijn toestel afgeleverd maar er zat geen accossoire pakket bij.
 
Maandag 20 augustus heb ik hierover de klantenservice gesproken, na enige tijd wachten en overleg van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik het pakket binnen een week in huis zou hebben. In deze week heb ik ook een aantal keer geprobeerd de klanten service te bellen, maar elke keer als ik het verhaal had uitgelegd werd de verbinding verbroken.
 
Vandaag, dinsdag 28 augustus, heb ik weer met de klantenservice gesproken en kreeg ik te horen dat het pakket op zou zijn. Ik heb aan de klanten service medewerker uitgelegd dat er is toegezegd dat ik het pakket binnen één week zou hebben. Hellaas is het pakket gewoon op en kunnen ze niets voor mij doen.
 
Ik vind dit echt een hele slechte service van Vodafone, ik ben nu voor het eerst klant van Vodafone en ik voel me nu al opgelicht.
 
Ik neem aan dat ik hier hellaas niets aan kan doen omdat het een op=op actie betreft.
Wat zouden jullie doen?
 
Met vriendelijke groet,
Hobie Gommers.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Ah super! Graag gedaan....

1 iemand heeft het dus al, nu jij nog hobiiee...
Zit er al schot in? 😄

Maar top dat ik al 1 iemand blij heb kunnen maken.


Bekijk in context

27 Reacties 27
YannickVels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik heb nu alle mogelijke contactpunten geprobeerd, maar nergens een fatsoenlijk resultaat. Ik heb het in de winkel gevraagd, daar hadden ze geen antwoord. Ik heb het algemene verkoopnummer gebeld evenals de klantenservice, ook hier geen antwoord. Misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb 30 mei de galaxy SIII gekocht in de Vodafone winkel in Uden. Anderhalve week later ben ik langs gegaan, om te vragen hoe het zit met het accessoirepakket. Toen ik de telefoon kocht was er nog geen accessoirepakket. Afgelopen week heeft Vodafone haar prijs 90 euro verlaagd en vervolgens de optie gegeven het accessoirepakket er voor 90 euro bij te kopen. Nu vraag ik me af of ik dat accessoirepakket er ook nog bij kan krijgen, of opnieuw genaaid wordt (zoals altijd overal addertjes onder het gras te vinden zijn) en de volle 90 euro weer moet bijbetalen.
Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen, ik heb die accessoires wel echt nodig!

Met vriendelijke groet,
Yannick Vels
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Yannick,

Ik vind niet dat je genaaid wordt. Vodafone brengt een toestel uit op datum x. Vervolgens mogen ze het toestel met een andere actie/aanbieding uitgeven op datum y.

Als jij als eerste ingaat op de (toen) geldende aanbieding kun je geen aanspraak maken op de tweede.

Dit heeft niets met naaierij te maken. Dit is gewone martkwerking.
Jij bent een early adopter geweest. Dit soort risico's loop je altijd.

Over welke accessoires hebben we het eigenlijk?
JeffreyvanderG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier in Haarlem word er onfatsoenlijk mee omgegaan met "de service" waarvoor je zoveel betaalt.
Vodafone houdt zich vesteveel bezig met het oplichten van mensen zo ben ook ik hier de dupe van gewoorden.
Men laat zien dat je bij het aanschaffen van een toestel een GRATIS accessoires pakket bij geleverd krijgt bij het toestel.
Tot op het heden nog niks vernomen van het pakketje!!
Als je vervolgens elk loket probeert informatie te verkrijgen over de leverdatum of dat het pakketje geleverd gaat worden, Wij kunnen u niet verder helpen.
Daarnaast hoor je als je een bestelling plaatst op het internet/telefonisch een order nummer te krijgen. Het is dan ook geen wonder dat Vodafone Libertel b.v. deze niet naar je verstuurd.
Probeer je feedback te krijgen over alle actie's van Vodafone die ze hebben genomen omtrent het pakket, HELEMAAL NIKS.
Kortom DIEPTRIEST dat een provider van zo'n groot kaliber zich bezich houdt met het oplichten van haar klanten.
Vervolgens neem je telefonisch contact op met o.a. de klantenservice waar je het kwartje van kok tweemaal betaald. word je 4x weg gedrukt door een medewerker.
KORTOM SCHANDALIG.

Wanneer gaat het tot jullie door dringen dat jullie op deze marnier jullie klanten links laten liggen en alleen zoveel mogelijk geld willen verdienen op een wijze wat in feite strafbaar is.
Schaam jullie.
Overigens warneer kan ik mijn pakketje verwachten.@!@!

Mvg,

J.R van der Groef 
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Sorry Jeffrey maar hoe jij nu hierop het forum komt aan bulderen (om het sociaal te zeggen) is ook niet algeheel netjes. Dit forum is een technisch forum en niet een klachten forum, plus het is voor gebruikers door gebruikers. Dus als ik het zwart op wit bekijk, klaag je nu tegen ons waar wij niks tegen kunnen doen.
 
Tevens is het niet 45 cent per minuut, maar per gesprek 😉 Just pointing out the facts.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
JeffreyvanderG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik slecht's éénmalig contact heb opgenomen, ja.
Echter is het geval dat ik meerdere keren aan de lijn heb gehangen.
Vanaf Februari al.
ook deze informatie word doorgestuurd. vandaar
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
JeffreyvanderG schreef:
Als ik slecht's éénmalig contact heb opgenomen, ja.
Echter is het geval dat ik meerdere keren aan de lijn heb gehangen.
Vanaf Februari al.
ook deze informatie word doorgestuurd. vandaar

Beste Jeffrey,
 
je reageert in een topic over een accessoirepakket voor de Samsung Galaxy S III.
 
Die telefoon is Mei 2012 op de markt gekomen. 
 
Dus óf jouw verhaal klopt niet, óf je zit in een verkeerd topic te posten.
 
In geval 1 zou ik het prettig vinden als we op een wat nettere manier konden communiceren dan dat nu het geval is.
In geval 2 zou ik je willen adviseren om een eigen topic te openen en daar de juiste informatie te geven. Wanneer je dit op een correcte manier daar neer zet, zal er vast wel een moderator zijn die in dat geval bereid is om voor je te kijken wat er speelt, waar het mis is gegaan en hoe het op te lossen is.
 
Succes.
JeffreyvanderG

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Martin, als je jezelf i zou kunnen inlezen op mijn mobiel abbonoment snap je de situatie is .

Groeten van Mars
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Guys, houd het netjes willen jullie? Ik kan de frustraties goed begrijpen.

Het Forum is echter bedoeld voor klanten door klanten.

Stuur me anders beiden een PM, ik ga eens kijken wat ik via het Forum kan doen. Je stuurt een PM door op mijn naam te klikken en dan te kiezen voor de optie 'deze gebruiker een privebericht sturen' aan de rechterkant van het scherm
13Nik13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Levering Vodafone accessoirespakket Galaxy S3

Enkele maanden geleden heb ik, via internet, mijn contract verlengd bij Vodafone en hierbij de Samsung Galaxy S3 aangeschaft. Bij dit toestel werd ook een accessoirespakket aangeboden bestaand uit een hoesje, een screen protector, een extra batterij en een bureau lader/dock.
Na enkele weken wachten, moest ik uiteindelijk in de een Vodafone winkel vernemen dat de levering van mijn telefoon nog wel 6 weken langer ging duren dan de oorspronkelijk levertijd. (lijkt mij toch iets om je klanten actief over te informeren. Toen uiteindelijk de telefoon geleverd werd, ontbrak het accessoirespakket en ook hierover werd geen actieve informatie (bijv. een notitie bij de geleverde telefoon, email of berichtgeving op mijn Vodafone) verstrekt.
Nadat ik maar ben gaan bellen met de klantenservice, kreeg ik de officiële bevestiging van een medewerker dat het accessoires pakket vertraagd was, maar deze meneer zou per mail nog bevestigen dat het pakket nog wel na geleverd zou worden. Helaas nooit meer enige berichtgeving van Vodafone ontvangen.

Nu inmiddels 3 maanden later nog maar een klantenservice gebeld en daar kreeg ik de melding dat de levering van het accessoirespakket nog wel enkele weken kon gaan duren.
Er werd een voorstel gedaan om zelf een beschermhoesje te kopen en dan de bon te declareren bij Vodafone. Toen ik aangaf in die afwikkeling niet heel veel vertrouwen had en dat er meer voor voelde om in de Vodafonewinkel een hoesje en de overige accessoires op te halen, omdat ik geen zin heb voor die kosten op te draaien. Verbrak de persoon de verbinding en kreeg ik via een bandje te horen dat ze mij om een onbekende reden niet meer konden verstaan en dat ik zonder nummerherkenning zou bellen (wat niet waar is) en dat ze daarom niet terug konden bellen?
Kortom ik baal enorm van de volledig ontbreken van enige service of actieve informatievoorziening van Vodafone.

De oplossing is dat ik op een fatsoenlijke manier geïnformeerd wordt en blijf worden over de status van de levering van mijn gekocht product, wat volgens mij niet meer dan normaal is. En dat ik op korte termijn over mijn accessoirespakket kan beschikken.

En dat er in de toekomst een klachtenprocedure beschikbaar is op de website van Vodafone waarvan dan de status weer via Mijn Vodafone te volgen is.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi,

Ik zou de Klantenservice (nog) eens bellen en vragen naar de afdeling Loyalty.
In dit topic geeft Stevie de Comm. Manager aan te bellen met 1200 en na te vragen wat men kan doen.
 
Nee heb je, ja kun je krijgen. Toch?
 
Succes iig!
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen 13Nik13,

Heb je ondertussen je accessoirepakket ontvangen?
Dit zou wel zo moeten zijn aangezien wij in de afgelopen twee weken een hele batch pakketten hebben uitgestuurd.
Onze excuses voor de grote vertraging en het ongemak, helaas kregen wij de pakketten ook niet eerder geleverd waardoor wij dus op beurt niet konden uitleveren.
In ieder geval zou je het nu moeten hebben ontvangen, dus wens ik je er veel plezier mee!


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Als het goed is moet iedereen die recht had op het accessoirepakket voor de Samsung Galaxy S3 het pakket moeten hebben ontvangen. Wij hebben in de afgelopen 2 weken een hele batch pakketten uitgeleverd. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Helaas krijgen wij de pakketten niet eerder geleverd, waardoor wij ook niet konden uitleveren.
Nu zouden de pakketten echter ter plaatse moeten zijn, dus wens ik jullie er veel plezier mee!


jrv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook mijn toestel heb ik in juni al ontvangen en helaas het accesoirepakket nog niet ontvangen (21-08). Ik hoop dat dit binnenkort geleverd gaat worden.
 
Graag uw reactie over de status van deze leveringen, de eerste schade heb ik al aan mijn toestel helaas.
 
met vriendelijke groet,
Jan
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Jan,

De pakketten zijn al uitgeleverd, iedereen die recht had op een accessoirepakket zou er een moeten heben gekregen of een creditering (zie mijn vorige post).
Natuurlijk kan het zijn dat iemand er tussendoor is geglipt, daarom wil ik dit graag even voor je nakijken.

Zou je me daarom in een private message jouw naam, adres en telefoonnummer kunnen sturen?

Ik hoor het wel!
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het zelfde probleem. Ook pakket nog niet ontvangen en bij de klantenservice krijg ik ook dat bandje.

Hoe is het bij jullie opgelost?
De klanterservice reageerd niet op facebook en twitter en bellen heeft dus ook geen nut.
Goede service voor een net nieuwe vodafone klant.

Mvg, Hobie Gommers
hobiiee
topicstarter
Stamgast
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb dit zelfe pakket ook besteld. Telefoon ontvangen op 18-08-12 maar nog geen accosoire pakket.
R-F-A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, Ik heb ook zelfde "probleem" Ik heb donderdag mijn telefoon besteld toen was de aktie er ook nog. Is niet echt eerlijk van Vodafone nee..
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allebei,

Zouden jullie mij via een privébericht een aantal gegevens kunnen sturen?
Dan kan ik kijken of ik nog een pakket voor jullie kan regelen:

naam;
adres;
ordernummer;
e-mailadres;
kleur accessoire pack;

Graag zou ik deze gegevens vandaag of morgen ontvangen, hoe langer het namelijk duurt dat ik de info doorstuur, hoe kleiner de kans word dat er nog uerhaupt ergens pakketten beschikbaar zijn.
Hopelijk kan ik jullie zo nog helpen!


Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi!!

Ik heb jullie gegevens ontvangen en doorgestuurd naar de betreffende afdeling die voor deze pakketten zorgt.
Met een beetje geluk lukt dit nog, maar ik denk dat het wel goed zal komen.
Echter, ik beloof niks, behalve dan dat ik mijn best voor jullie doe.
In ruil daarvoor moeten jullie mij wel even feedback geven of je een pakket hebt ontvangen als ik een kan bevestigen dat er pakketten verstuurd zijn. Ok?
Goeie deal toch ;)?



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic