randyjc

Gedreven Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

[Accesoires] voor je iPhone

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de ZAGG InvisibleShield Privacy Screenprotector?
Het gaat mij dan met name om het stukje 'privacy'.


Ik zit erg te twijfelen of ik deze moet halen of niet omdat het lijkt alsof het je beeldscherm zeer donker maakt.
Maar als ik een filmpje bekijk hierover, lijkt het alsof het niets uitmaakt wanneer het scherm aan is.

Heb ze nooit in het echt gezien, enkel voor laptops. Maar dat is een compleet andere techniek die daarvoor word gebruikt.

Zelf reis ik veel in de trein, en op sommige momenten vind ik het dan toch wel fijn dat niet altijd iedereen met mijn scherm zit mee te kijken via een raam of iets dergelijks of iemand naast me.


Wat betreft een case heb ik de 'SoSkild iPhone X Defend Wallet Case Black' gekocht. Via vodafone F&F kreeg ik een voucher voor 50 euro, en daarvoor heb ik dus deze case gekocht.
https://accessoire.vodafone.nl/product/soskild-iphone-x-defend-wallet-case-black/



Toen ik de case eenmaal thuis had, ziet die er op het oog prima uit. Redelijk vaak heb ik cases gekocht die me te bulky waren, en dat gevoel heb ik nu niet. Helaas kan ik het nog niet testen met het toestel zelf, want daar wacht ik nog op.

Wat zijn jullie ervaringen?


3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
randyjc

Heb jij deze screenprotector nog aangeschaft?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer er geen reacties meer op dit topic komen, zal het binnenkort gesloten worden.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic