Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Datagebruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bunde... Hallo Hans47,
Ik ben heel erg benieuwd naar hoeveel MegaByte je dan buiten-je-maandelijkse-data-bundel bent gegaan.
Bij een tarief van €0,10 per MegaByte buiten-de-databundel moet het in jouw kwestie dan gaan om ongeveer 4.500 of 4.600 MegaByte. En dat boven je bundel van 4.096 MegaByte (4 GB) die je meldt in je posting.
Het is echt zeer belangrijk om onmiddellijk op zoek te gaan naar de oorzaak van dit excessieve data-verbruik. Want dit is niet normaal meer. Om vanaf heden buitensporig hoog data-verbruik te voorkomen, kun je het beste ALLE expert-adviezen opvolgen die de Moderators van Vodafone hebben gegeven in het topic, waarnaar ik een weblink heb geplaatst. En al mijn instellings-adviezen in dat topic. Verwijder verder de Apps die de meeste data verbruiken !
Welk merk en type smartphone heb je ? En heb je de meest actuele versie van het besturings-systeem op je smartphone ge-installeerd ?
Heeft Vodafone jou OP TIJD gewaarschuwd, middels waarschuwings-sms-berichten. Of door waarschuwings-emails ?
Ik adviseer je dringend om alle expert-adviezen en instellings-adviezen en tips in bovengenoemd topic op korte termijn op te volgen. Dus echt alle instellings-adviezen !!!
Alleen dan kun je er met een gerust gevoel mobiel internet op je smartphone gebruiken. Zonder angst om in het vervolg buiten je data-bundel heen te gaan.
Kudo's zijn altijd welkom. En succes met het hermetisch afsluiten van je smartphone voor onbewust dataverbruik.
Succes !
Netwerker