Jozef22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Absurd

Weet je wat ik absoluut absurd vind.
Dat ik een Blokkade op mijn abonnement kreeg. En dat het deblokkeren gewoon duurder is dan mijn rekening zelf. 54euro om iets om te zetten in je systeem. Dat is gewoon pure diefstal. 1 ding is zeker na 13 jaar onafgebroken bij Vodafone te zitten is dit mijn laatste abbo bij jullie. Ook zal ik er hoogst persoonlijk voor zorgen dat jullie niet alleen mij kwijt raken als klant. Nooit geblokkeerd en dan 54 euro rekenen. En dan vinden ze het gek dat er duizenden mensen in de **bleep** zitten. Absurde bedragen rekenen als iemand te laat betaald. Waardoor mensen die het niet konden betalen nog dieper in de **bleep** komen.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jozef22, welkom op het Vodafone Forum. Allereerst ontvang je herinneringen per sms/brief. De blokkade opheffen na het blokkeren na een te late betaling kost € 27,45 (incl. btw). Pas als na de beëindiging (dus als er ook niet na de blokkade op tijd wordt betaald) spreken we van een heraansluiting. Dat kost € 53,38. Zie ook https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/rekening-niet-betaald.shtml. Aangezien deze informatie dus al op onze website staat zullen we het topic binnenkort sluiten.
Jozef22
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na mijn tijdelijke blokkering heb ik binnen 2 dagen betaald. Ik kon nog bellen en gebeld worden alleen mijn internet was afgesloten. Dus dan is dat verhaaltje onzin als ik gewoon vlak erna betaald heb. Jullie belazeren gewoon de boel en dat over de rug van trouwe klanten. Maar maak niet uit ik betaal wel alleen is dit mijn laatste abbo bij jullie. Dan haal ik op die manier dat geld wel terug bij jullie. Dus veel succes nog met mensen belazeren maar mij en nog een aantal trouwe klanten zijn jullie in elk geval kwijt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic