Guman87282

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonoment rekeningnummer op naam van iemand anders

Ik heb de nieuwe iPhone 12 pro besteld, die gaat mijn kleinzoon helemaal zelf betalen maandelijks alleen vroeg ik mij af hij heeft zijn rekeningnummer opgegeven bij de bestelling kan dat of moet de hele bestelling geanulleerd worden of moet het rekeningnummer snel gewijzigd worden voordat hij geleverd wordt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Guman87282 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een contract moet op naam van iemand die ouder is dan 18 jaar. Waar Vodafone het geld van af moet halen is niet zo belangrijk. Dus als hij zijn eigen rekeningnummer heeft opgegeven dan is dat geen probleem. Echter, hij moet wel aanwezig zijn als de iPhone 12 bij jullie afgeleverd zal worden. Hij moet namelijk waarschijnlijk een deel betalen en anders moet die, als die nieuwe klant is, toch 0,01 euro pinnen om aan te tonen dat dit zijn rekening is. 

Dus hij moet wel aanwezig zijn als jullie het toestel in ontvangst nemen. Er is nog een mogelijkheid om het wel helemaal zelf aan te nemen, zie onderstaande info: 

Je dient zelf het pakketje aan te nemen bij een nieuw abonnement en toestel. Heb je niet de mogelijkheid, dan dien je het machtigingsformulier in te vullen: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/machtigingsformulier_consumenten_leveringen.pdf
 

(je kleinzoon zal zijn pasje aan je moeten geven met pincode, dan kan jij dit voor hem doen)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Guman87282 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Een contract moet op naam van iemand die ouder is dan 18 jaar. Waar Vodafone het geld van af moet halen is niet zo belangrijk. Dus als hij zijn eigen rekeningnummer heeft opgegeven dan is dat geen probleem. Echter, hij moet wel aanwezig zijn als de iPhone 12 bij jullie afgeleverd zal worden. Hij moet namelijk waarschijnlijk een deel betalen en anders moet die, als die nieuwe klant is, toch 0,01 euro pinnen om aan te tonen dat dit zijn rekening is. 

Dus hij moet wel aanwezig zijn als jullie het toestel in ontvangst nemen. Er is nog een mogelijkheid om het wel helemaal zelf aan te nemen, zie onderstaande info: 

Je dient zelf het pakketje aan te nemen bij een nieuw abonnement en toestel. Heb je niet de mogelijkheid, dan dien je het machtigingsformulier in te vullen: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/algemeen/machtigingsformulier_consumenten_leveringen.pdf
 

(je kleinzoon zal zijn pasje aan je moeten geven met pincode, dan kan jij dit voor hem doen)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Guman87282,

Welkom op de community! Leuk om te lezen dat jouw kleinzoon dit helemaal zelf gaat regelen! Super! 
Heb je nog vragen over het in ontvangst nemen van het toestel? 
Ook ben ik heel erg benieuwd naar zijn mening over het toestel :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic