Pluisje

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonneren en opzeggen

Abonneren bij Vodafone kan 24/7 binnen 5 minuten, opzeggen is pad vol hindernissen.

Abonnement dochter in 2017 op naam van haar moeder (mijn partner). Klantnummer dus van mijn partner. Toch via chatcontact nu op zondag is abonnement niet op te zeggen volgens klantemservice. Ook geen account blijkbaar aan te maken om dit zelf te regelen. Men verwijst naar mogelijkheid m op doordeweekse dagen te bellen. Men kan blijkbaar wel chatten maar niet gewoon abonnement opzeggen en dit ook niet zelf online opzeggen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Pluisje wrote:

Nee, lan niet want we kunnen niet in My Vodafone. Volgens uw klantenservice kunnen we morgen bellen

Jawel hoor, dit kan jij ook op de pagina die ik hier boven heb gegeven, die tweede link. 

Als je op de button klik Nu Online Opzeggen, zie hieronder op de foto. Dan kan je gewoon online opzeggen. Geen probleem!

 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi  @Pluisje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Voor het opzeggen kan deze pagina je helpen: 
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/online-opzeggen.shtml# ← dit is de pagina waar je online kunt opzeggen. Dit kan 24/7 - dus als het goed is, ook op zondag ??

Pluisje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, lan niet want we kunnen niet in My Vodafone. Volgens uw klantenservice kunnen we morgen bellen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Pluisje wrote:

Nee, lan niet want we kunnen niet in My Vodafone. Volgens uw klantenservice kunnen we morgen bellen

Jawel hoor, dit kan jij ook op de pagina die ik hier boven heb gegeven, die tweede link. 

Als je op de button klik Nu Online Opzeggen, zie hieronder op de foto. Dan kan je gewoon online opzeggen. Geen probleem!

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht bovenstaande niet helpen @Pluisje, dan mag je bellen met 1201 en dan kiezen voor opzeggen.
Via de chat, community, Facebook en Twitter hebben we helaas niet de mogelijkheid om dit te regelen voor je.
Dit kan helaas alleen via de bovenstaande 2 opties. Ik zal je feedback hierover intern aankaarten. Dankjewel voor het doorgeven! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic