Niet van toepassing

Abonnementswijziging in 14 dagen bedenktijd

Weet iemand als het mogelijk is om je abonnement met een stapje te verlagen als je nog in de 14 dagen wettelijke bedenktijd zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi srnamaria
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wijzigen van je abonnement kan je contact opnemen met Vodafone via nummer 0800-2266789

Je kan wel binnen je bedenktijd veranderen maar dan moet je je abonnement weer opzeggen en daarna weer een nieuw abonnement afsluiten, dat is best een gedoe, als je het mij vraagt. Zeker als je ook nog een toestel hebt, weet niet of je die hebt? Maar anders zou ik gewoon het voordeel gebruiken dat je na 1 maand kan verlagen, zoals hier boven beschreven.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi srnamaria
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Wijzigen van je abonnement kan je contact opnemen met Vodafone via nummer 0800-2266789

Je kan wel binnen je bedenktijd veranderen maar dan moet je je abonnement weer opzeggen en daarna weer een nieuw abonnement afsluiten, dat is best een gedoe, als je het mij vraagt. Zeker als je ook nog een toestel hebt, weet niet of je die hebt? Maar anders zou ik gewoon het voordeel gebruiken dat je na 1 maand kan verlagen, zoals hier boven beschreven.
topicstarter
Niet van toepassing
Ik heb inderdaad met een toetsel. Had het via de chat gevraagd en daar is ook aan gegeven om het te annuleren en toetsel terug te sturen. Inderdaad een gedoe. Maar beste oplossing was dat ik het na een maand een stapje kan verlagen. Van Red naar Red Essential, dit zou gratis zijn volgens de chat medewerker. Dus ik kies voor het verlagen. Dankjewel voor je reactie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is goed, mooi om te horen dat je contact hebt gehad en dat het op die manier opgelost kan worden.
Veel plezier in ieder geval en nog een fijne dag vandaag 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat het opgelost is, ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic