karazz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementsvorm wijzigen, van mét toestel naar sim only

Beste,

Ik probeer informatie op de website van vodafone te vinden wat me helaas niet lukt. Als ik al een lopend 2-jarig abonnement heb dat ik bijv. heb afgesloten op 1 januari 2014, per wanneer zou ik dan een nieuw sim-only abonnement af kunnen sluiten? Geldt hiervoor de 4 maanden voor einde contract? En gaat dat nieuwe abonnement dan per direct in?

Graag hoor ik van jullie.

Met vriendelijke groet,
Rick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@karazz als je verlengt met een Sim Only abonnement dan gaat je nieuwe Sim Only abonnement pas in zodra je huidige contract afgelopen is. Je kunt dus wel 4 maanden voor de einddatum van je contract een Sim Only abonnement bestellen, maar dit wordt dan niet per direct actief. Als je verlengt met een toestel erbij dan wordt de abonnementsvorm wel per direct aangepast.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Rick,

Het topic: Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?
geeft uitgebreid antwoord op dit soort vragen.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Ik-heb-verlengd-of-ben-zojuist-klant-geworden-en-nu/td-p/93...

Je vindt het antwoord onder de paragraaf: Ik heb besteld. Wanneer zetten julie mijn abonnement om?
In het bovenste bericht in dat topic.

Succes!


Netwerker
karazz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als ik het goed begrijp kan mijn nieuwe abonnement 4 maanden voor de afloopdatum besteld en gebruikt worden?

En wat wordt er bedoeld met, "bij een Sim Only kan dat anders zijn"?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@karazz als je verlengt met een Sim Only abonnement dan gaat je nieuwe Sim Only abonnement pas in zodra je huidige contract afgelopen is. Je kunt dus wel 4 maanden voor de einddatum van je contract een Sim Only abonnement bestellen, maar dit wordt dan niet per direct actief. Als je verlengt met een toestel erbij dan wordt de abonnementsvorm wel per direct aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic