vanhaut

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Abonnementsprijs klopt niet..

Dit is het beeld wat ik krijg als ik mijn vodafone het verleng voorstel zie.. Echter.. als ik doorklik.. wordt het 25 (bij 2 jaar) of 26 euro bij 1 jaar.. Dus.. Ik wil prima verlengen voor 23 euro en 30 mb maar ik krijg het alleen niet in beeld.

 

Wat gaat er mis ?

 

O en erg jammer dat er niet een goed verleng voorstel komt met toestel voor mensen die echt al een eeuwigheid klant zijn..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

excuus !

 

Ik heb contact gezocht met vodafone en die snapten er ook niets van , maar ik heb keurig de genoemde prijs gekregen en is mijn abonnement verlengd.  Qua toestelaanbieding het advies gekregen om eind november te bellen

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @vanhaut 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Vodafone wil zekers iedereen goed helpen en met de techniek van tegenwoordig kan er natuurlijk altijd iets mis gaan. Staat er echt niet aan het einde bv factuurkorting van 2,- euro, of een andere korting? Als er toch 25,- euro blijft staan dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen, of een chat te starten
 

Met deze mensen kan je direct contact leggen en die kunnen voor je verder kijken. Dit is een klanten helpen klanten Community en is er op dit moment niemand die je er mee kan helpen. En wij klanten onder elkaar kunnen ook geen korting geven  . Ik zou bellen of even chatten en dan zal je zien dat het goed komt. Laat nog even weten wat daaruit is gekomen. Succes!

vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ik vroeg me uiteraard af of mensen hier ervaring mee hebben, natuurlijk ga ik dit checken bij vodafone 😉

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Snap ik @vanhaut! Ben toch benieuwd of je nog contact hebt opgenomen met onze klantenservice? 

vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:

Snap ik@vanhaut! Ben toch benieuwd of je nog contact hebt opgenomen met onze klantenservice? 


nog niet .. druk weekend..ga ik NU doen 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @vanhaut?

vanhaut
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

excuus !

 

Ik heb contact gezocht met vodafone en die snapten er ook niets van , maar ik heb keurig de genoemde prijs gekregen en is mijn abonnement verlengd.  Qua toestelaanbieding het advies gekregen om eind november te bellen

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het aangepast is! @vanhaut 
Ik zal het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic