Hoi
Ger Heuts Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat een vervelende start en jammer dat de klantenservice je niet alles duidelijk heeft kunnen uitleggen. Voorwaarden en dergelijken zijn altijd terug te vinden op de website van Vodafone. Voor de tarieven,
klik hier - voor algemene voorwaarden zou je even op de site moeten kijken welke voor jou van toepassing zijn. Voor de Vodafone & Ziggo kortingen voorwaarden, kijk even op
deze pagina.
Dan even de uitleg over je contract. Dat er geen kortingen staat beschreven is omdat Vodafone eerst nog moet controleren of je wel Ziggo hebt en als je deze hebt, dan krijg je na afsluiting van je contract je extra korting van Vodafone en dubbele data en van Ziggo het zender pakket. Mochten ze dit nu al in je contract verwerken dan is VodafoneZiggo verplicht je dit te leveren terwijl je dan geen klant bent van beide. Daarom is er voor gekozen om het NORMALE contract toe te zenden en je daarmee akkoord te laten gaan. Voldoe je dan aan de voorwaarden van VodafoneZiggo, dan krijg je de extra's. Dit kunnen ze, en zullen ze, nooit schriftelijk bevestigen. Het staat immers al op de website dat je dit krijgt dus dat komt wel goed.
Volgens mij ben je online al je contract aangegaan dus na mijn weten hoef je geen contract meer terug te sturen. Ik heb zelf een jaar geleden ook bij Vodafone een contract aangegaan online en heb daar ook wel papieren van gehad maar nooit voor hoeven tekenen. Heb je je SIMkaart niet via een bezorger ontvangen, waar je voor moest tekenen? Ben je al klant bij Vodafone? Normaal gezien komt er iemand langs die al je gegevens komt controleren en dan moet je digitaal tekenen (of in ieder geval 0,01 euro pinnen). Als je al klant bent dan hoeft dit waarschijnlijk niet en dat ze het daarom zo hebben toegezonden? (maar dit kan ik als klant niet zien natuurlijk - ben je daar niet gerust op, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone en vraag waar je het contract naar terug moet sturen, als deze terug gestuurd moet worden).
Mooier kan ik het niet maken en hoop dat je VodafoneZiggo vertrouwen geeft en geloof me, dat met het contract en Vodafone/Ziggo combinatie komt zekers wel goed, als jij ook zeker weet dat je voldoet aan de voorwaarden dat je Ziggo & Vodafone op hetzelfde adres zijn aangesloten.
Mocht je nog vragen hebben dan kan je deze stellen via
Facebook en/of
Twitter. Die mensen kunnen nog voor je mee kijken in het systeem en je administratief verder helpen. Ik kan je alleen wat algemene informatie geven, ben geen medewerker.
Toch een fijn weekend gewenst.
Nog even over die VodafoneZiggo info, ik heb hier een mooi info stukje voor geschreven en deel dit graag nog even met je: Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop.
Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).
Ziggo:
- Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
- Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
- Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
- Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier:
https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/Kun je Vodafone een berichtje sturen via
Facebook of
Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.