F. Bartz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementhouder

Hoi Klantenservice,

 

@Vodafone heeft voor mijn mobiele telefoonnummer die ik al sinds 2001 heb gewoon zonder mijn toestemming het Abonnement op de naam en geboortedatum van mijn echtgenoot gewijzigd. Er heeft nooit een echte overdracht plaatsgevonden, dus wil ik ook graag zonder overdracht mijn mobiele telefoonnummer terug.

Wel kan ik mijn mailadres wijzigen in mijn Vodafone maar niet terug naar mijn naam en mijn geboortedatum.  

Wij wonen op het zelfde adres en hebben de zelfde bankrekening.

Graag wil ik hier een oplossing hebben, dan zal ik ook een nieuwe alles in 1 bestelling plaatsen op mijn naam.

 

Met vriendelijke groeten 

Frank Bartz van den Bosch

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @F. Bartz 
Heb je nu een Red Together abonnement of hebben jullie samen een eigen losse abonnement. Je geeft aan dat je een Alles in 1 pakket wilt aansluiten, bedoel je dan ook een Ziggo abonnement samen met Vodafone? Dan moeten deze wel op het zelfde adres staan, maar de naam mag anders zijn! 

Het is vreemd dat Vodafone zomaar opeens een aanpassing heeft geplaatst. Dit is niet wat ze zomaar zelf doen, is daar helemaal verder niets aan vooraf gegaan? Ik stel deze vragen even omdat iemand van Vodafone je verder kan helpen en hoe meer informatie ze hebben, hoe beter. 

Na het weekend is er hier weer iemand aanwezig om je te helpen. Kan je niet wachten, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @F. Bartz
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat een bijzondere en vreemde situatie dat de gegevens van de abonnementhouder ineens zijn aangepast. Ik kan hier ook niet een 'logische' verklaring voor vinden. Over bovenstaande heb je ook contact gehad met mijn collega's en is bij de afdeling klachten een verzoek neergelegd (casenummer 11232924). Mijn collega van de afdeling klachten heeft op 25 juli aangegeven dat dit echt moet met behulp van het online formulier. Ik wil je dan ook vragen om deze in te vullen, zodat we dit voor je kunnen rechtzetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic