glenniator

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnementen

Hallo,

Ik ben nu al een tijdje in de mogelijkheid om te verlengen. Het probleem alleen is dat ik niet het abonnement vindt dat bij me past. Laatst een aanbod gekregen per telefoon, maar moest erover nadenken. Vertelde de persoon aan de lijn: Maar meneer ik weet niet hoelang het aanbod nog geldt. Blijkt nu dat het een gewone aanbieding is die nu nog steeds op de site te bestellen is.

Ik heb aan de hand hiervan een aantal vraagjes:

Waarom is er geen abonnement op maat mogelijk ?
Waarom krijg ik als jaren lange klant ( ik zit er al bij vanaf vodafone libertel heeft overgenomen ) dezelfde aanbieding als de nieuwe klant ? ( In mijn ogen dus geen aanbieding maar de prijs die je gewoon moet betalen )

Groetjes Glenn
1 Reactie 1
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Je krijgt, in tegenstelling tot vroeger, geen betere aanbieding omdat de markt verzadigd is.
De kans dat jij als klant vetrekt is net zo groot als dat bij een ander.
Kortom, jij vertrek (voor een betere deal) naar provider X en een ander vertrekt om die zelfde reden van provider X naar Vodafone.
Je bent als klant, en dat is niet alleen bij Vodafone zo, niet meer bijzonder. Voor jou 10 anderen. Dit heb ik zelf ook gemerkt, er wordt (bijna) niets gedaan om de vaste klant te behouden.

Wat betreft het passen van het abonnement... Ja, dan zijn er andere opties. Tmobile en vanaf 1 juli KPN. Die bieden je wel de optie en denk dat dit wel ten kosten zal gaan van Vodafone's klantenbestand. Zoals je in het item "wat vind je van Vodafone RED" ziet zijn er genoeg die het een waardeloos systeem vinden.
Tipje, kijk per 1 juli op de kpn site, misschien past dat wel en anders is het blijven. Helaas bepalen de spelers het aanbod, zoals ooit de DVD speler. Niemand wou er een, maar als er geen alternatief is moet je wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic