goh laat ik nu ook ongevraagde sms kosten hebben gemaakt volgens vodafone. het gaat maar om een klein bedrag maar het gaat om het principe. Ik heb mij nooit aangemeld voor dienst 2727 ( bibibix.com ) en toch blijft vodafone volhouden dat er ' sms verkeer is geweest'.
klopt , op 22 aug toen ik een bedrag buiten mijn bundel zag op mijn nota,gemaakt op 26 juli jl. toen heb ik een stop bericht gestuurd naar bibibix.com
Op 22 aug heb ik dus via payinfo gekeken wat 2727 was en dat was dus bibibix.com.
Klacht ingediend per mail bij bibibix, nooit antwoord natuurlijk en bij vodafone.
Betaalde smsjes laten blokkeren via payinfo EN stop naar 2727 gestuurd. En Laat dat nu het bewuste sms verkeer zijn blijkbaar.
Hier op forum lees ik dat er iemand was die zich ooit voor een ah nep actie had aangemeld en die heeft het geld terug gekregen. Ging om best groot bedrag.
Ik heb mij niet aangemeld voor bibibix en het gaat om ca 2 euro en ik moet die wel gewoon betalen.
Op mijn klacht aan vodafone komen ze eerst nog aanzetten met 031 dat daar ook sms verkeer naar is geweest, ja om te stemmen voor HGT op rtl4. Maar bibibix... ? zegt mij helemaal niets, vodafone kan of wil niet zeggen wat er dan allemaal naar mij is verzonden, er staat ook niets in mijn telefoon , al hoor ik u denken ; dat kan je verwijderd hebben' ja dat kan maar is niet het geval.
Ik lees hier op het forum nog meer over sms diensten die al dan niet zelf zijn aangezet. maar waarom wordt er met 2 maten gemeten ? waarom krijgt deze meneer uit dit topic
http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2016/Betaalde-sms-of-internetdiensten/m-p/261806/highlight/true#...wel zijn geld terug bijv ?
En dan : vodafone stuurt mij overigens eerst nog met een kluitje in het riet door mij door te verwijzen naar het UMC amsterdam omdat mijn abonnement daar zou lopen, wanneer ik vodafone wijs op de fout die zij gemaakt hebben door een verkeerd telnr in hun antwoord naar mij te vermelden krijg ik niet eens excuses voor de extra overlast .
En dan zie ik ook nog dat de einddatum foutief staat vermeld in mijn vodafone. Dat is dan nu recht gezet maar ik za blij zijn als het dec 2017 is dan kan ik weg