Dag @Louis Steven VF (community Moderator ?).
Ik probeer het op deze manier nog maar een keer, maar wordt wel een beetje moedeloos van de klantenservice van Vodafone.
In mei heb ik op deze community een vraag gesteld over het plots niet meer werken van mijn multisim-kaart na het samenvoegen van het abonnement van mijn vrouw en mij op 1 rekening. Lang verhaal kort, daar kan blijkbaar niets meer aan veranderd worden, helaas pindakaas. Nog steeds erg teleurgesteld.
Dan krijg ik de eerste gezamenlijke rekening hiervan.
Dan blijkt dat er meer niet goed is gegaan (de plaatjes kan ik hier helaas niet plakken):
In mijn RED-abonnement zitten de verschillen:
10 GB dubbele data in plaats van 20 GB dubbele data.
Het RED-abonnement is ineens bruto 41.42 geworden in plaats van 41.04 euro
De korting (zolang mijn abonnement loopt) van 12,31 euro is ineens veranderd in een korting van 9,24 euro.
Kortom:
Alleen het samenvoegen van mijn abonnement met het abonnement van mijn vrouw (dus alles op 1 rekening) levert mij netto op:
Geen Multisim meer (helaas, blijkbaar niets meer aan te veranderen), maar behalve dat ook nog:
Halvering data (10 GB ipv 20 GB dubbele data)
Verhoging van mijn abonnementsprijs (41,42 ipv 41,04 euro)
Minder korting (9,24 euro ipv 12,31 euro).
Een onvoorziene prijsverhoging van 3,35 euro (nu 27,08 euro, was 23,73 euro) per maand. En dat is meer dan 40 euro per jaar.
Ik heb daarover gebeld met de klantenservice op 29 juni. Er zou een call aangemaakt worden.
Ik bel wederom op 8 juli nog maar eens, heb er namelijk nog steeds niets van gehoord. Ze zou proberen mij hogerop de stapel te leggen, maar kon me niets garanderen.
We zijn nu inmiddels 3 weken verder en ik heb nog steeds geen bericht hierover gehad. Zeer slechte zaak en zeker geen reclame voor Vodafone. Steven, kun jij me verder helpen? Ik ervaar dit als zeer klantonvriendelijk gedrag.
mvg
Hans Groot.