Dag @Louis Steven VF (community Moderator ?).
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb vanmiddag al heel snel via PB contact gehad met Steven. Onderzocht is wat er precies is gebeurd en waar het niet goed gegaan is. Dan is er zo wie zo begrip voor de situatie, Samen hebben we nu een oplossing bedacht waar ik in elk geval tevreden mee ben. Wat mij betreft opgelost.
Hoi @hansgroot57, jeetje dit is negatieve ervaring op negatieve ervaring. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker niet iets wat wij willen! Namens Vodafone mijn excuses hiervoor!
Als ik het goed begrijp heb je nu de eerste factuur ontvangen vanaf het moment van omzetten naar het klantnummer van mevrouw. De eerste factuur loopt vanaf het moment van omzetten tot het einde van de maand erna. De factuur hierna zal over 1 maand gaan zoals je gewend bent van ons.
Je geeft het volgende aan: 10 GB dubbele data in plaats van 20 GB dubbele data. Dit betekent dat de extra's vanuit Ziggo verwijderd zijn zoals de verdubbeling van data en de €5,00 korting (incl btw per maand). Als ik het goed begrijp staat het nu op naam van mevrouw. Is er op dit adres ook een Ziggo abonnement? Is er geen Ziggo abonnement, dan vervalt het recht op dubbele data en korting op je abonnement. Via hier lees je alles over de voorwaarden van deze actie.
Apart dat de "normale korting" op je abonnement aangepast is. Ik kijk graag met je mee naar de factuur en de korting. Ik heb je een privebericht gestuurd.
Ik heb vanmiddag al heel snel via PB contact gehad met Steven. Onderzocht is wat er precies is gebeurd en waar het niet goed gegaan is. Dan is er zo wie zo begrip voor de situatie, Samen hebben we nu een oplossing bedacht waar ik in elk geval tevreden mee ben. Wat mij betreft opgelost.
Super om te horen @hansgroot57. Nogmaals heel graag gedaan en dankjewel voor je geduld en uitleg van het probleem!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.