Vanity

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Hallo,
Mijn abonnement werd laatst van mijn rekening afgeschreven waardoor ik in de min kwam te staan.
Dit bedrag werd later weer teruggestort, dus nu is mijn vraag of het bedrag later weer van mijn rekening wordt afgeschreven of dat ik dit bedrag zelf moet overschrijven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Vanity en @Netwerker,

Het antwoord van Netwerker is inderdaad juist. Alleen wanneer er vanwege een negatief saldo geen incasso kan worden gedaan wordt er meestal nog een tweede keer geïncasseerd. Wanneer de incasso is mislukt is een iDEAL-betaling de beste oplossing.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Vanity

Via de MyVodafone website (niet de App) kun je je openstaande faktuur via een iDEAL-betaling alsnog voldoen.
Vodafone doet slechts 1 incasso-poging om het verschuldigde bedrag van rekeningen te incasseren. Geen twee.

Indien je via een eigen-initiatief-overboeking het openstaande faktuurbedrag wilt overschrijven.
Grbruik dan het juiste IBAN-rekeningnummer van Vodafone. Dit lange IBAN-nummer staat rechtsboven op de digitale Vodafone faktuur in PDF-formaat.
Daar vindt je ook je klantnummer en het faktuurnummer.
Vermeld beiden correct bij het kenmerk van de betaling.
Dan komt het goed. En kan je betaling snel en correct worden verwerkt door Vodafone.

Succes!


Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Vanity en @Netwerker,

Het antwoord van Netwerker is inderdaad juist. Alleen wanneer er vanwege een negatief saldo geen incasso kan worden gedaan wordt er meestal nog een tweede keer geïncasseerd. Wanneer de incasso is mislukt is een iDEAL-betaling de beste oplossing.
Vanity
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allereerst bedankt voor jullie reactie, maar als ik naar MyVodafone ga staat er dat hij betaald is.
Wat kan dit zijn?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Vanity

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen je aangeven of de rekening al betaald is of niet. Daarna kan er gekeken worden hoe de rekening voldaan zal worden, als dit nog niet gebeurd is. Je kunt contact opnemen via onze Twitter of Facebook pagina, of bellen met 1201.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic