jarnopz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Goedenavond,

Ik heb een vraag over mijn huidige abonnement.
Op dit moment heb ik een iPhone 4 met een Red abonnement dat tot half oktober loopt. Nu ben ik bang dat mijn telefoon het niet meer zo lang gaat redden aangezien hij al ongeveer 2,5 jaar oud is.
Ik zou dus graag een nieuwe telefoon willen (iPhone 6) en dan ook met een ander abonnement, omdat ik met 4G meer internet denk te gaan verbruiken. Is dat mogelijk, of moet ik perse mijn contractduur uitdienen?
Zo nee, is overstappen naar een andere provider mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Jarno
3 Reacties 3
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
je kan 4 maanden voordat je contract afloop verlengen
dit betekend dus in jou geval dat je half juni kan verlengen waarneer precies kan je zien in my vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Overstappen is pas mogelijk aan het einde van het contract. Houd er rekening mee dat als het zakelijk is een opzegtermijn van een maand hebt. Is het particulier dan heb je een opzegtermijn van een maand. Houd er ook rekening mee dat als je het nummer wilt meenemen dat je nummerbehoud aanvraagt bij de desbetreffende provider.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
Steven- ik denk dat die met een ander abbo bedoelt 1tje met meer data omdat die denkt dat die meer data gaat verbruiken met 4G klopt dit wat ik zeg jarnopz zoja dan kan je 4 maanden voor het einde van je contract verlengen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic