Floydguitars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Vorige week is mijn order geannuleerd omdat ik geen geldig betaalpasje kon overleggen bij de aflevering van de simkaart. Nu probeer ik al een week lang een nieuw abonnement af te sluiten. Tevergeefs. Zojuist gebeld en het gesprek beïndigd omdat ik onvoorstelbaar onbeschoft te woord ben gestaan door de medewerkster. Wat nu?
7 Reacties 7
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Floydguitars schreef:
Vorige week is mijn order geannuleerd omdat ik geen geldig betaalpasje kon overleggen bij de aflevering van de simkaart. Nu probeer ik al een week lang een nieuw abonnement af te sluiten. Tevergeefs. Zojuist gebeld en het gesprek beïndigd omdat ik onvoorstelbaar onbeschoft te woord ben gestaan door de medewerkster. Wat nu?
Rustig ademhalen tot 10 tellen en opnieuw bellen, of naar een Vodafone winkel stappen.
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval dient een nieuwe afspraak gemaakt te worden. Zorg ervoor dat je alle info bij de hand hebt als ze de levering komen brengen. Het wordt anders inderdaad geweigerd.

Betreft het gesprek met de klantenservice laat ik even in het midden omdat wij niet kunnen zien of horen wat er precies is gebeurt. In ieder geval is het niet de bedoeling dat zomaar de verbinding wordt verbroken. Mijn excuses hiervoor.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Floydguitars,

Wat is ondertussen de status? Heb je je abonnement verlengd?
Floydguitars
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteindelijk is het gelukt. Heeft flink wat voeten in aarde gehad. Eerst een uiterst onaagenaam gesprek, meer een monoloog van de helpdesk medewerkster; ik mocht mijn woord niet doen; kwam er gewoon niet tussen. En uiteindelijk via Facebook (messenger) contact gekregen met een behulpzame medewerker met de naam Per. Zo kan het dus ook. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat medewerkers van een helpdesk niet het fatsoen hebben om mensen aan te horen en op een normale manier te woord kunnen staan.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Floydguitars, fijn dat inmiddels wel is opgelost. Het topic gaan we binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic