JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement zonder telefoon

Nu heb ik deze dus een enorme domper week! Eerst zit ik 99,- euro boven mijn bundel, blijkbaar zat er in de nieuwe ios update een functie (die al gelijk maar even aan is gezet door apple) dat ervoor zorgt dat als je wifi slecht is het apparaat overschakelt naar het mobiel netwerk. Niet doorgehad en blijkbaar om 1uur snachts en sochtends 500mb (keer 2 dus) had gebruikt waardoor ik 's ochtends een leuk berichtje krijg u zit 99.- euro boven uw bundel.
Nu is ook dit geweldig apparaat van apple doormidden gegaan bij een auto ongeluk (gelukkig de telefoon en niet ikzelf denken we dan maar).

Probleem: ik zit nu met een Scherp XL sim only abonnement zonder telefoon.
Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bovenstaande abonnement om te kunnen zetten naar een normaal abonnement?
Zeg een abonnement waar ik dan bijvoorbeeld 40,- euries per maand voor betaal ipv de 17,50 nu

*Klein probleempje daarmee is misschien dat mijn abonnement pas afloopt op 24jan 2017
**Plusje is dat zowel ik als de rest thuis al jaar en dag hun abbo's hebben via vodafone, voor een beetje loyaliteit

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig heb jij niks@JKorner 😉
Het is mogelijk om een simonly abbonnement open te breken en om te zetten in een abonnement met een toestel. De precieze voorwaarden durf ik je niet te zeggen maar ik denk dat je het beste hierover contact op kunt nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hiermee verder helpen.
JKorner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klantenservice aan de lijn gehad, helaas niet mogelijk met een scherp abonnement punt.
Beetje jammer dit, aangezien ik hoe dan ook meer zou gaan betalen wat me een goede uitgangspositie voor beiden lijkt. Vodafone meer geld, klant tevreden met nieuw abbo en toestel.
Einde verhaal, fijne avond en Steven bedankt voor de response.

Oh iemand toevallig geintresseerd om scherp xl abonnement over te nemen van 19,95 p/m 10,50 beltegoed 1gb data? 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Met bepaalde abonnementen is het inderdaad wel mogelijk...wist alleen de voorwaarden niet. 😞 jammer om te horen dat het in jou geval niet gaat.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic