Sjenkie073

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wordt maar niet aangepast

Ik heb in september telefonisch mijn abonnement aangepast, keurig een bevestiging gekregen maar vervolgens werd de wijziging niet doorgevoerd. Nu al twee maanden aan het bellen, mailen en chatten. Allemaal toezeggingen, maar er gebeurd helemaal niets. Ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. Vodafone heeft hun klantenservice volstrekt niet op orde. Afdelingen communiceren niet, de klant wordt niet geïnformeerd en niemand is eigenaar van jou probleem. Ik wil eigenlijk wel overstappen, maar ben bang dat dat ook met veel problemen gepaard gaat, en bij andere providers het niet veel beter is.
1 Reactie 1
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Sjenkie073 , wat jammer dat je die ervaring met Vodafone hebt! Ik zie dat er nog niemand op je bericht reageerde. Via het forum kunnen we helaas geen persoonlijke gegevens inzien, we kunnen dus niet voor je nakijken hoe het met de wijziging van je abonnement staat. Daarvoor zul je contact moeten opnemen met onze klantenservice. Namens Vodafone in ieder geval excuses voor het ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic