Hallo,
Ik ben aan het denken om t.z.t. over te stappen van prepaid naar een abonnement.
Kan ik zelf beslissen op welke datum het abonnement ingaat?
En wanneer de incassodatum is?
Alvast bedankt!
Groetjes Faasio
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt Cecilia en Energie of voor de informatie!
Het samenvoegen is gelukt volgens mij,haha.
Cecilia, kan jij mijn prepaid account verwijderen?
Daar heb ik nu toch niks meer aan.
Voor vragen over het extra tv pakket moet ik zeker op het Ziggo forum zijn?
Zal even kijken welke gegevens ik hierop het forum in mijn profiel nog moet invullen.
Super @Faasio. Je mag mij wel even een privé berichtje sturen wat betreft het verwijderen van het prepaid account. Van belang is dat ik even weet welk mobiele nummer het betreft, het klantnummer van je prepaid account en met welke gebruikersnaam deze is aangemaakt.
Vragen over het TV-pakket mag je gerust hier stellen hoor! Toevallig zijn wij zowel actief hier als op de Ziggo Community, haha!
Haha… en toevallig zijn we bijna allemaal actief bij Vodafone en Ziggo op de Community. Ja hoor, kom maar op met je TV-pakket vraag van Ziggo. We helpen graag
Alleen het weer, daar kan ik je niets over zeggen. Ja, dat het onwijs warm is.
He, mooi dat dat hier ook kan!
Ik heb dus het bericht gekregen dat mijn Movies & Series L aan staat, maar ik kan in het On Demand menu het pakket niet vinden. Het staat wel in mijn Zifgo account zichtbaar.
Ik stuur je een privé bericht met de gegevens Cecilia.
Ja Energieboy, heel warm inderdaad!
Movies & Series L is een uitgebreid tv-pakket van Ziggo. Honderden films en series On Demand inclusief de beste films en series van HBO. Ga naar het On Demand menu van je mediabox en kies voor Movies & Series (XL). Hier vind je ook het aanbod van Movies en Series L.
Dus eigenlijk kan je gewoon kijken onder On Demand.
Maar pakket XL is toch anders dan L?
Niet dat ik extra moet betalen of zo ineens.
Het is het pakket wat ik bij de extra's heb gekregen van VodafoneZiggo.
Klopt, XL is anders dan L, maar Movies en Series zitten bij elkaar (L en XL).
Alleen bij XL krijg je ook nog eens 40+ zenders extra en dat krijg je niet bij L, die jij nu gratis krijgt omdat je bij Vodafone en Ziggo een abonnement afneemt. Zie hier onder de verschillen:
Movies & Series XL:
1) Honderden films en topseries
2) Exclusieve HBO-films en series
3) 40+ extra zenders
4) Standaard bij Alles-in-1 Max
Movies & Series L:
1) Honderden films en topseries
2) Exclusieve HBO-films en series
Gratis als je Vodafone en Internet van Ziggo combineert
Nou het is mij weer een stuk duidelijker geworden!
Bedankt voor je hulp weer!
Fijn weekend alvast!
jij ook fijn weekend, doe rustig aan en niet teveel binnen Movies&Series kijken… Al hoewel, misschien nu veel koeler binnen
Hi @Faasio
Het XL pakket is inderdaad anders dan het L pakket, maar dat verschil zit hem in de extra kanalen. Bij Movies en Series L heb je geen toegang tot de extra kanalen, maar heb je toegang tot het On Demand aanbod van Movies en Series XL. Ik zie dat je een standaard mediabox hebt (HD Pace). Movies en Series L als Gratis zenderpakket staat actief sinds gisteren. Je kunt het aanbod vinden door op de On Demand knop op je afstandsbediening te drukken en door vervolgens in het hoofdmenu te gaan naar ‘Movies en Series XL'. Alle films en series welke hier staan kun je kosteloos bekijken.
Ik heb je privéberichtje ontvangen. Ik ga ermee aan de slag.
Ja heb nu door hoe het werkt. Bedankt Cecilia.
Bedankt Energieboy!
vraagje als ik van
Start XL naar Red Essential abonnement zitten daar nog extra kosten aan
ik weet nog niet precies wat mijn verbruik nu is en wordt ivm het uitstappen bij een bedrijfsabonnement
Hoi @van Veenen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je met regelmaat buiten je bundel komt dan kan je je abonnement elke maand gratis verhogen. Je houdt dezelfde einddatum van je contract, het tegoed van je oude abonnement vervalt en je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.
Voor het wijzigen en verhogen kan je contact opnemen met nummer 0800-2266789
Mocht het abonnement overgezet moeten worden naar je eigen naam, of naar een zakelijke naam, dan kan je hier alles over lezen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml
Hey @van Veenen . Welkom hier!
Je mag mij eventueel wel even een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, dan kan ik met je meekijken :-)..
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.