Hi @Faasio
Hmm, dat is bijzonder! Het komt namelijk wel voor dat er meerdere Vodafone abonnementen gekoppeld zijn aan één Mijn Ziggo abonnement. Dit natuurlijk vanwege de dubbele data. Wil je eens kijken of het op deze manier mogelijk is? Lukt het niet, dan kan ik altijd je prepaid account verwijderen, maar als je nu een losstaand Vodafone account hebt en een losstaand Mijn Ziggo account dan zullen ze alsnog samengevoegd moeten worden (als je dat wilt natuurlijk). Ik ben dan wel benieuwd of jouw prepaid account op dit moment gekoppeld is aan het Mijn Ziggo account. Wil je dan jouw Community profiel ook volledig aanvullen met je (nieuwe) gegevens?
Vanuit Mijn Ziggo:
Log in op Mijn Ziggo
Klik op Gegevens
Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet
Klik op 'Ga naar Mijn account'
Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo
Vanuit My Vodafone
Log in op My Vodafone
Ga naar 'Profiel'
Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'.
Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met de gegevens van jouw Mijn Ziggo account.
Klik op 'Nu inloggen'en je account zijn daarna gekoppeld.
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo