Faasio

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Abonnement wijzigen

Hallo,

Ik ben aan het denken om t.z.t. over te stappen van prepaid naar een abonnement.

Kan ik zelf beslissen op welke datum het abonnement ingaat?

En wanneer de incassodatum is?

Alvast bedankt!

Groetjes Faasio 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Faasio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zodra je aangeeft van prepaid naar abonnement te willen dan gaat Vodafone dit in gang zetten. Dit kan enkele dagen duren en dan ben je over en gaat ook je abonnement in. Je kan altijd een eigen datum aangeven van afschrijving, dus dat is geen probleem. 

Meer info over omzetten, lees hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Bekijk in context

33 Reacties 33
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Faasio 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zodra je aangeeft van prepaid naar abonnement te willen dan gaat Vodafone dit in gang zetten. Dit kan enkele dagen duren en dan ben je over en gaat ook je abonnement in. Je kan altijd een eigen datum aangeven van afschrijving, dus dat is geen probleem. 

Meer info over omzetten, lees hier:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bedankt voor de informatie Energieboy!

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb nog een aanvullende vraag, misschien voor een Vodafone medewerker. 

Bij bijvoorbeeld Red Esstential is het onbeperkt bellen.

Maar zit daar ook onbeperkt smsen bij? Dat stond er eerst wel bij en nu niet.

Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Faasio wrote:

Ik heb nog een aanvullende vraag, misschien voor een Vodafone medewerker. 

Bij bijvoorbeeld Red Esstential is het onbeperkt bellen.

Maar zit daar ook onbeperkt smsen bij? Dat stond er eerst wel bij en nu niet.

Bedankt!

Daar kan ik je ook mee helpen hoor ??
Onbeperkt bellen en sms’en zit op Red Essential (dit is overigens een print screen van 29 juni om 16:48 uur en zonder Ziggo abonnement)

Zie mijn plaatje:

 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hoi Energieboy,

Bedankt weer voor je snelle antwoord, Vodafone zou een goede aan jouw hebben als medewerker!

Je screenshot herken ik van de website.

Ik zag het alleen bij de aanbiedingen abonnementen niet staan, daarom begon ik te twijfelen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Faasio wrote:

Hoi Energieboy,

Bedankt weer voor je snelle antwoord, Vodafone zou een goede aan jouw hebben als medewerker!

Je screenshot herken ik van de website.

Ik zag het alleen bij de aanbiedingen abonnementen niet staan, daarom begon ik te twijfelen!

Geen twijfel, het bellen en sms’en is onbeperkt bij dit abonnement. Dank voor je compliment ? - en alvast veel plezier met dit abonnement. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Faasio . Welkom hier!

Je hebt al goede informatie van @Energieboy gekregen. Aan zijn antwoorden heb ik niets meer toe te voegen ^^ .

Ik heb nog wel iets anders leuks. Ik kan je een link per mail sturen waarmee je het abonnement met nóg een beetje extra korting zou kunnen aanvragen. Ik stuur het je sowieso even, zodat je kunt zien wat de deal inhoudt. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die natuurlijk altijd stellen ^^.  

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bedankt allebei!

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Sorry voor al mijn vragen, maar kan je wel gewoon je eigen, 3 in 1, Simkaart behouden als je overstap naar een abonnement? Of krijg je een nieuwe?

Ik heb al prepaid van Vodafone.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

JOh, @Faasio . Zeg vooral geen sorry. Als klanten nooit meer vragen zouden stellen, zou ik geen werk meer hebben ;-). 

Je krijgt dan een nieuwe SIMkaart. De SIMkaart die je hebt is enkel geschikt voor prepaid ^^ 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Lycke Vodafone wrote:

JOh, @Faasio . Zeg vooral geen sorry. Als klanten nooit meer vragen zouden stellen, zou ik geen werk meer hebben ;-). 

Je krijgt dan een nieuwe SIMkaart. De SIMkaart die je hebt is enkel geschikt voor prepaid ^^ 

Ja dat is waar, haha!

Ok, dan weet ik dat ook weer.

En ik wil gebruik maken van nummerbehoud.

Maar op de dag dat je abonnement in gaat, vervalt dan op dezelfde dag je prepaid simkaart? 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Toevoeging:

Ik heb inmiddels een abonnement aangevraagd.

Ik ontvang morgen mijn nieuwe simkaart, maar het abonnement gaat volgende week in.

Op welk moment kan ik dan het beste de nieuwe simkaart activeren, om gewoon altijd bereikbaar te zijn?

Is nieuw voor mij, vandaar al mijn vragen!

Bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je ontvangt je nieuwe simkaarten Vodafone maar deze doet het pas als je nummer is overgezet. Je abonnement gaat volgende week in, dan zal ook pas je Vodafone simkaart het doen. 

Dus nog even wachten op de dag van overzetten en dan je nieuwe simkaart in je toestel stoppen en gebruik maken van je abonnement. Dit kan overigens wel een hele dag duren, hou daar rekening mee. Soms is het in de ochtend al over en soms moeten mensen wachten tot later op de dag. Dus geef het die dag ook de tijd ?

Veel plezier met je Vodafone abonnement!

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Wel apart dat het heel de dag kan duren.

Afwachten maar dan.

Bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Komt vast en zeker goed, @Faasio . We zijn hier sowieso ook als er toch nog vragen/moeilijkheden zijn ^^. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe abonnement! 🙂 

 

Faasio
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo, daar ben ik weer. ?

Mijn abonnement is geactiveerd.

Ik heb nu alleen 2 My Vodafone accounts (prepaid en abbo ), waardoor ik mijn Ziggo account niet kan samenvoegen.

Hoe kan ik het prepaid account verwijderen?

Bedankt alvast!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Faasio 
Fijn dat je er weer bent en dat het verder allemaal goed verloopt. Met deze uitdaging kan iemand van Vodafone je wel helpen. Morgen is er iemand die met je mee zal kijken en die kan nummers verwijderen en/of toevoegen. Zeker als het in combi is met Ziggo abonnement. 

En hier staat nog info op:
https://www.vodafone.nl/support/hulp-bij-my-vodafone.shtml

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Faasio 
Hmm, dat is bijzonder! Het komt namelijk wel voor dat er meerdere Vodafone abonnementen gekoppeld zijn aan één Mijn Ziggo abonnement. Dit natuurlijk vanwege de dubbele data. Wil je eens kijken of het op deze manier mogelijk is? Lukt het niet, dan kan ik altijd je prepaid account verwijderen, maar als je nu een losstaand Vodafone account hebt en een losstaand Mijn Ziggo account dan zullen ze alsnog samengevoegd moeten worden (als je dat wilt natuurlijk). Ik ben dan wel benieuwd of jouw prepaid account op dit moment gekoppeld is aan het Mijn Ziggo account. Wil je dan jouw Community profiel ook volledig aanvullen met je (nieuwe) gegevens? 

Vanuit Mijn Ziggo:
Log in op Mijn Ziggo
Klik op Gegevens
Scroll naar beneden tot je 'Inloggegevens Mijn Ziggo' ziet
Klik op 'Ga naar Mijn account'
Klik onder 'Wel al een My Vodafone account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met je My Vodafone Account of gebruik de QR scanner in de My Vodafone App
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

Vanuit My Vodafone
Log in op My Vodafone
Ga naar 'Profiel'
Klik onder 'My Vodafone Account' op 'Account instellen'.
Klik onder 'Wel al een Mijn Ziggo account' op 'Accounts samenvoegen'.
Klik op 'Start samenvoegen' en log in met de gegevens van jouw Mijn Ziggo account.
Klik op 'Nu inloggen'en je account zijn daarna gekoppeld.
Let op: De gegevens van My Vodafone worden nu ook de login gegevens van Mijn Ziggo

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zelf zou ze nooit samenvoegen, als ik eerlijk moet zijn.
Losse inlog is veel veiliger, zeker als je bij allebei een ander wachtwoord gebruikt. 
Maar de keuze is natuurlijk aan jezelf en Cecilia heeft een mooi overzicht verzonden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic