bassieh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement wijzigen naar Red abonnement

Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bassieh schreef:
Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?
Hi Bassieh,

Ik heb even een nieuw topic aangemaakt van je vraag aangezien deze niet echt thuishoorde in het topic over de opening van de winkels. 😄

Je kunt bij sommige abonnementen inderdaad overstappen naar een Red abonnement, mits de prijs van het abonnement gelijk blijft of hoger wordt. Als je me even doorgeeft welk abonnement je precies hebt dan kan ik voor je nakijken of het voor jou ook mogelijk is.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
bassieh schreef:
Weet iemand hoe het zit als je al een abonnement hebt lopen vanaf oktober bij vodafone? Het enige wat ik kan vinden is het volgende:

''Je huidige abonnement migreren naar een RED abonnement kan, dit kost je eenmalig € 50,- migratie kosten en kan niet worden omgezet naar een Sim Only''

Zitten daar nog speciale voorwaarden aan?
Hi Bassieh,

Ik heb even een nieuw topic aangemaakt van je vraag aangezien deze niet echt thuishoorde in het topic over de opening van de winkels. 😄

Je kunt bij sommige abonnementen inderdaad overstappen naar een Red abonnement, mits de prijs van het abonnement gelijk blijft of hoger wordt. Als je me even doorgeeft welk abonnement je precies hebt dan kan ik voor je nakijken of het voor jou ook mogelijk is.
bassieh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Momenteel heb ik iphone-2 altijd € 55. Ik zou deze graag willen omzetten naar een red super abonnement, dan heb ik toch recht op 50% korting van de openingsactie als ik naar een desbetreffende winkel ga?
 
Ik had namelijk gelezen dat je je huidige abonement voor 50 euro kan omzetten naar een red abonnement en dat je dan ook gebruik kan maken van de openingsactie.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nee, dat helaas niet. De actie geldt bij verlengingen en bestaande abonnementen.

Als je contract nog niet verlengbaar is, dan kun je (onder bepaalde voorwaarden) wel je abonnementsvorm binnen je huidige contract laten aanpassen maar omdat je geen nieuw contract af kunt sluiten kun je geen gebruik maken van de actie.
hallowa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar BasT wat bedoel jij dan met bestaande abonnementen?
iPhone Altijd 55 is toch een bestaand abonnement?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi hallowa,

Je kunt alleen gebruik maken van de actie als je je abonnement kan verlengen, of een nieuw abonnement afsluit in de winkel. Het is dus niet mogelijk om je huidige abonnement te wijzigen, met de actievoorwaarden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic