ejwelling

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement wijzigen is een drama

Zojuist geprobeert om mijn abonnement te wijzigen naar een goedkopere variant. Telefonische bereikbaarheid is zoals vanouds een drama en dus via de chat getracht dit te wijzigen. Ik ben van mijn leven nog niet zo brutaal behandeld als door deze medewerker. Ik heb de chat afgebroken en heb het enige nummer van Vodafone gebeld wat wel bereikbaar is: Ik heb mijn opzegging per de eerstvolgende mogelijkheid vast laten leggen. Bedankt Vodafone, ik begrijp dat het niet belangrijk is om mensen die al jaren klant zijn, te behouden. Ga zo door!! Groet, Eric
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ejwelling,

Dat klinkt niet best. Sorry dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met de klantenservice. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om onze klanten zo'n gevoel te geven.
Je wilt je abonnement niet alsnog wijzigen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
ejwelling
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik sta altijd open voor een goede oplossing van Vodafone. Mijn gevoel zegt dat Vodafone meer interesse heeft voor nieuwe klanten dan voor trouwe klanten. Ik heb inmiddels wel vast laten leggen dat mijn abonnement aan het eind van de contractsduur wordt opgezegd. Er moet heel wat gebeuren wil ik dit terugdraaien, ik wens niet meer door van die brutale snotapen geholpen te worden!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic