Hallo
@04jeroen85 ,
Dat noem ik nog eens creatief;)
We willen graag uit coulance je abonnementsvorm aanpassen zodat je van het 4G netwerk kunt gebruiken.
Houd svp rekening met de volgende 2 regels die aan deze coulance verbonden zijn.
- Op het moment dat je je abonnement om wil zetten naar een andere vorm, dan vervalt inderdaad de huidige korting. Voor je nieuwe abonnementsvorm wordt de standaard prijs in rekening gebracht.
- Je huidige abonnement moet 6 maanden gelopen hebben alvorens er een aanpassing gedaan kan worden.
Het is zeker niet de bedoeling dat je je als bestaande klant benadeeld voelt. We doen er alles aan om onze bestaande klanten te belonen voor hun loyaliteit.
Ik snap je gevoel wel, maar het is niet echt helemaal terecht.
Deze 2 regeltjes worden voor iedereen gehanteerd, zowel bestaande alsook nieuwe klanten.
Het omzetten van je abonnement zal in dit specifieke geval doorgevoerd worden, zónder dat er wijzigingskosten worden berekend.