Leutjeding

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement - waarom kan ik niet verhogen?

Hallo, ik wil mijn abonnement verhogen. Waarom kan ik dat niet zelf doen en moet ik advies vragen aan een medewerker terwijl ik geen advies nodig ben? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leutjeding 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Deze informatie geeft Vodafone en alleen via deze weg kan je je abonnement verhogen, als je in je contract zit. Wanneer je contract afloopt, of is afgelopen, dan kan je gewoon online bestellen en aangeven dat je wil verlengen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Leutjeding 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Tijdelijk meer MB’s nodig? Of belminuten naar het buitenland? Zet BloX voordeelbundels aan in My Vodafone of in onze My Vodafone App. Wanneer het jou uitkomt.

Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement elke maand gratis verhogen. Bel dan 0800-22 66 789.

Deze informatie geeft Vodafone en alleen via deze weg kan je je abonnement verhogen, als je in je contract zit. Wanneer je contract afloopt, of is afgelopen, dan kan je gewoon online bestellen en aangeven dat je wil verlengen. 

Leutjeding
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Standaard respons maar geen antwoord op mijn vraag.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Leutjeding wrote:

Standaard respons maar geen antwoord op mijn vraag.

Het verhogen moet nu eenmaal via dat nummer. Behalve als je contract is verlopen, dan kan je hem gewoon zelf online verlengen. 

Mooier kan ik het niet maken, misschien een medewerker van Vodafone wel? Wacht tot maandag, dan komt er iemand van Vodafone op de Community. Fijne zondag. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Leutjeding . Welkom hier!

Wat wil je precies aanpassen in je abonnement en op welke manier heb je dit nu geprobeerd? Je abonnement aanpassen moet in sommige gevallen inderdaad even samen met een medewerker gebeuren. 

Leutjeding
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vraag is waarom dat via een medewerker moet. Ik hoef geen advies. Maar ik had al begrepen dat dat mijn enige optie is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Daarop kan ik geen antwoord geven, omdat ik niet weet wat de reden is in jouw geval. Ik weet namelijk niet wie je bent, behalve dan je gebruikersnaam hier. Sorry. 
Heb je inmiddels al contact met ons gehad? 

Leutjeding
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn abonnement verhogen. En ik heb nog geen contact gehad. Komt goed ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt @Leutjeding?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic