Ch4oS

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement vroegtijdig opzeggen

Ik heb sinds gister klant bij Vodafone, overgegaan van Hi naar Vodafone omdat ik de dekking van Hi niet goed vond. Nu zit ik bij Vodafone en het kon dus nog erger... Gisteren in de omgeving totaal geen 3G ontvangst (alleen GPRS) en in mijn woonplaats vaak gewoon "geen service".
 
Bij deze wil ik dan ook vragen wat de manier is om mijn abonnement op te zeggen aangezien ik binnen de termijn zit dat het nog kan en Vodafone niet de dekking geeft die ze beloven...
 
Gr.
7 Reacties 7
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hey Ch4os, Daar kunnen nogal wat haken en ogen aan zitten. Belangrijk om te weten is, heb je dit online of via de winkel aangesloten? Als het via de winkel is gegaan is het een stuk lastiger. Via internet of telefoon heb je namelijk 7 werkdagen de tijd om je aankoop ongedaan te maken vanaf het moment dat de dienst is in gegaan of dat je het product ontvangt en kan gebruiken. In jouw geval gisteren en zit je er nog ruim in. Het zou ook kunnen zijn dat er een storing is of iets maar dat ligt eraan waar je woont en of er een storing is ergens.
Ch4oS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
 
Ik heb het via internet afgesloten en kijk het vandaag nog even aan, maar ben bang dat het er niet beter op gaat worden.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Als het goed is heb je bij je toestel enz een retour formulier gekregen. Deze netjes invullen en ook aangeven dat je je nummer wel wilt behouden. Omdat je binnen de 7 werkdagen bedenktijd zit kan je annuleren. Let wel op dat het terug draaien vaak langer duurt dan het aansluiten 🙂 Ook dat een eventuele rekening, en ja die komt er, ook weer verrekend wordt maar dat is voor later. Begin met de spullen (aangetekend) retour te zenden.
Ch4oS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat hierbij om een Sim-only, toestel e.d. zijn niet van toepassing.
 
Het formulier op de site kan ik invullen en daarop aangeven dat ik mijn nummer wil houden?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Dan zou ik voor de zekerheid even bellen met Klantenservice.
Bij de meeste bestellingen zit een retour formulier.
Wat betreft je nummer, ja dat is even een belletje plegen 🙂
Ch4oS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik bijna elke dag gebeld met de klanten service...
Zaterdag zelfs naar de winkel geweest en nog steeds geen steek verder.
 
Nu moet ik een formulier "Recht op retour" opsturen, maar die ontvangen jullie niet binnen 2 weken (ook heel raar) dus in principe ben ik dan alweer te laat. Er schijnt zaterdag wel een memo aangemaakt te zijn in het systeem, maarja ik kan er wel vanuit gaan dat deze straks ineens niet aangemaakt is...
 
Ik heb toch die 7 werkdagen recht om op te zeggen, waarom wordt er dan zo moeilijk gedaan? Die 7 werkdagen zijn nu nog steeds niet voorbij, maar het begint wel te dringen en ben er aardig klaar mee. Hoor per keer dat ik bel wel wat anders
Ch4oS
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net nogmaals gebeld, nu kan het ineens wel geannuleerd worden en binnen 5 dagen is het verwerkt, wordt ie omgezet naar prepaid, houd ik mn nummer en kan ik ergens anders naartoe...
 
Waarom eerst dan zo moeilijk doen?
 
Thanks in ieder geval! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic