Thalotias

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement vroegtijd verlengen

Beste,
 
Momenteel heb ik een contract die op 29 september 2012 verloopt. Echter vertoont mijn telefoon allemaal kuren.
Ik kan 4 maanden van te voren (29 mei) mijn contract verlegen. 
 
Is het mogelijk dat ik de maanden April en Mei afkoop zodat ik meteen me contract kan verlengen? (Eigenlijk mijn contract 2 maanden vervroegen)
 
 
En dus eventueel mijn nieuwe toestel al kan gaan gebruiken.
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ale jouw toestel nog niet ouder is dan 2 jaar heb je er gewoon nog garantie op (ervan uitgaande dat er geen waaterschade, val-stoot-druk-schade of iets dergelijks als oorzaak is aan te wijzen).
 
Dan lijkt het mij verstandiger om het toestel gewoon te laten repareren. Heb je meteen wanneer je sttraks je nieuwe toestel hebt een reserve-toestel in de la liggen voor noodgevallen.
 
Om een goed inhoudelijk antwoord op je vraag te geven is erg lastig. De gouden regel is inderdaad dat er geen uitzonderingen op de "4 maanden"-regel is. Maar als je nu gewoon eens bij een Vodafone-winkle naar binnenstapt en je situatie uitlegt, dan kunnen zij er op zijn minst naar kijken. Nee heb je, ja kun je krijgen, zegt men dan altijd.
 
Succes.
Thalotias
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het punt is dat ik het toestel die ik momenteel heb, los heb gekocht en mijn abonnement  erop heb aangepast ( Blackberry internet geactiveerd). Ik heb hierop dus geen verzekering van Vodafone staan.
 
Oke, het is duidelijk dat er geen uitzonderingen worden gemaakt. Dan kan ik inderdaad beter even langs de winkel gaan misschien dat zij daar iets kunnen regelen.
 
Bedankt voor je antwoord!
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey.
 
Het is duidelijk al enige tijd geleden dat wij iets hebben mogen horen.
 
Wil je ons laten weten of je problemen zijn opgelost?
 
Groetjes,
Lange
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic