gubbelst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement - verzendstatus

Heb een ebonnement aangevraagd. Verzendstatus bij Vodafone zegt dat ik een mail moet bevestigen. Maar ik heb geen mail ontvangen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @gubbelst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je een abonnement hebt aangevraagd maar vreemd dat je geen info hebt ontvangen. Heb je wel het juiste mail adres ingevuld of ligt de mail van Vodafone misschien in je spambox? Wil dit alle nu niet het geval zijn dan zou je kunnen wachten op een medewerker van Vodafone, die kan misschien voor je mee kijken (vul dan aub wel alle gegevens in bij je profielinstellingen). 

Anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, dit kan vanaf 08:00 uur deze ochtend. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @gubbelst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Leuk dat je een abonnement hebt aangevraagd maar vreemd dat je geen info hebt ontvangen. Heb je wel het juiste mail adres ingevuld of ligt de mail van Vodafone misschien in je spambox? Wil dit alle nu niet het geval zijn dan zou je kunnen wachten op een medewerker van Vodafone, die kan misschien voor je mee kijken (vul dan aub wel alle gegevens in bij je profielinstellingen). 

Anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, dit kan vanaf 08:00 uur deze ochtend. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @gubbelst . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Heb je een bestelnummer en wil je me deze in een privébericht sturen? :-). Of ben je er inmiddels al uit. Ook dan hoor ik het graag zodat ik je vraag hier kan afsluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic