Liesbeth54

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Abonnement verlengt

Een goedemorgen.

Ik heb op 20 september mijn abonnement verlangt met 2 jaar,  heb er nu ook een mobiel bij. En het zou allemaal gelijk ingaan alleen mijn abonnement op 6 januari dan is mijn huidige afgelopen. Mij werd gezegd bij het afsluiten van de nieuwe abonnement dat de prijs van de telefoon er gelijk bij zat want ik had het nu ook. Toen ik er vorige week was vertelde men mij dat het pas op 6 januari in ging dan werd mijn abonnement ook verlengt. Ik wil dit nu navragen want wil straks niet voor een torenhoge rekening staan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Liesbeth54 
Een abonnement verlengen kan al 120 dagen voor het aflopen van je huidige contract. Het voordeel is dat als je een toestel nodig hebt, je die ook gelijk krijgt toegezonden. Het nadeel is, wanneer er in die 120 dagen nog een actie komt en je toestel is dan goedkoper, of je abonnement, dan profiteer je daar niet meer van want je hebt je abonnement al laten verlengen. Dus dat is een keuze die mensen maken en in jou geval omdat je een nieuw toestel nodig had, denk ik 🙂

Maar goed, dit even als extra informatie. Je abonnement gaat per 6 januari in en dan ga je pas betalen voor je nieuwe toestel en abonnement. Je hebt dus nu geen dubbele kosten. Ik zou zeggen, geniet lekker van je nieuwe toestel en per 6 januari gaat je nieuwe contract in met de bijbehorende kosten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Liesbeth54 
Een abonnement verlengen kan al 120 dagen voor het aflopen van je huidige contract. Het voordeel is dat als je een toestel nodig hebt, je die ook gelijk krijgt toegezonden. Het nadeel is, wanneer er in die 120 dagen nog een actie komt en je toestel is dan goedkoper, of je abonnement, dan profiteer je daar niet meer van want je hebt je abonnement al laten verlengen. Dus dat is een keuze die mensen maken en in jou geval omdat je een nieuw toestel nodig had, denk ik 🙂

Maar goed, dit even als extra informatie. Je abonnement gaat per 6 januari in en dan ga je pas betalen voor je nieuwe toestel en abonnement. Je hebt dus nu geen dubbele kosten. Ik zou zeggen, geniet lekker van je nieuwe toestel en per 6 januari gaat je nieuwe contract in met de bijbehorende kosten. 

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank je wel voor je antwoord @Energieboy . Door de pech met mijn Motorola en kon er weinig mee heeft me dit doen besluiten. In de winkel hebben ze van alles nog geprobeerd ook de ING app wilde niet. En die ik nu heb werkt prima en daar ging het eigenlijk om. word 68 jaar volgende week stel dus niet echt hoge eisen maar je moet er wel wat mee kunnen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic