Beste vodafone service,
Ik heb vorige week bij jullie mijn abbonoment verlengt naar een bel+sms+web 100 met xperia z, athans dit was de bedoeling. Een paar dagen later heeft mijn broer ( op dezelfde naam ) ook zijn abonnement verlengt met een note 2.
Na een weekje wachten begon ik een beetje ongeduldig te worden, ook omdat mijn broer al een e-mail had gekregen dat zijn toestel verzonden was. Ik belde dus naar de klantenservice en zei dat ik een abonnement met een xperia Z had besteld, waarop beantwoord werd dat hij onderweg was naar het postkantoor.
De volgende dag heb ik weer gebeld en heb ik weer gevraagd waar mijn abonnement MET xperia Z bleef, er werd gezegd dat hij vandaag tussen 12 en 3 geleverd zou worden. Er lag om 2 uur inderdaad een pakketje bij de brievenbus maar niet met de xperia maar met de note!.
Dus gelijk nog een keer gebeld naar de klantenservice, zeggen ze dat de note al geleverd is maar ze niks kunnen vinden over een xperia Z ( wel een verlengd abonnement maar geen toestel )...
De enige oplossing was om de huidige bestelling te annuleren, wat 48 uur duurt, en vervolgens (dinsdag dus) naar de winkel te gaan of nog een keer online/telefonisch bestellen. Na dit incident ga ik dus liever even naar de winkel maar nu is mijn vraag welke papieren moet ik allemaal meenemen en moet mijn vader mee ( Op wiens naam het abonnement staat), of is mijn moeder ook goed.
Mvg
Tom