MisterMarc

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Goedemorgen,
 
Mijn abonnement loopt op 4 januari 2013 af. 4 maanden voordat je abonnement afloopt kan je 'm verlengen. Vandaag zou dat dus moeten kunnen, maar als ik inlog bij My Vodafone en wil verlengen geeft hij aan dat het pas 4 maanden voordat het abonnement afloopt kan.

Hoe kan dit?

Gr.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Log vandaag nog eens in en probeer het nog eens.
Gisteren was het echt op de dag af 4 maanden he, het systeem heeft soms moeite met dit te registreren.
Werkt het vandaag wel?

Bekijk in context

7 Reacties 7
hankiepankie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hey Marc,
 
Volgens mij kan dat idd gewoon 4 maanden voordat je contract afloopt. Bij mij was dat iig de laatste keer wel zo.. Wel raar dat het bij jou dan niet lukt 😞
Misschien ben je nog wel een dag te vroeg en kan het pas vanaf de 5e ipv de 4e.
 
Gr.
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Log vandaag nog eens in en probeer het nog eens.
Gisteren was het echt op de dag af 4 maanden he, het systeem heeft soms moeite met dit te registreren.
Werkt het vandaag wel?
Michgijsberts

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies met hetzelfde last! Hoor vandaag te kunnen verlengen, maar krijg steeds een error
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Michgijsberts, 
 
Zoals ik ook al naar jou had gereageerd, OP de dag dat het PRECIES 4 maanden vantevoren is, weigert het systeem vaak, omdat hij het niet herkent als 4 maanden vantevoren, wacht 1 dag, morgen doet ie het, want dan ziet het systeem dat het binnen die 4 maanden is.
MisterMarc
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Allemaal goed gekomen!
 
Thanks!
Sjimmie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn abonnement loopt 17 jan af, en ik krijg de error nog steeds. Tips al opgevolgd
Wat te doen Steef?
grt Sjimmie
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Sjimmie,


Neem even contact op met de telefonische verkooplijn om te verlengen of via de winkel. Online verlengen kan niet altijd, bijvoorbeeld als je meerdere 06 nummers onder 1 klantnummer gebruikt, of bij een mobiel breedband abonnement.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic