Denisevdk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Hallo,
Ik vroeg mij af, als ik mijn abonnement wil verlengen met een Sim only, Hoelang van te voren kan dit dan ? Ik heb nu een duur abonnement omdat ik een iPhone 6 wilde echter ik gebruik bellen/smsen nauwelijks evenals de internet dus ik wil graag een stuk lager gaan zitten per maand bedankt !
6 Reacties 6
DylanVF

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Denise,

Leuk om te horen dat je wilt verlengen!
Je kunt je abonnement altijd 4 maanden voor de einddatum van je contract bij ons verlengen.
De einddatum van je contract kun je vinden in My Vodafone onder 'Mijn abonnement'.

Op deze pagina vind je alle SimOnly aanbiedingen.
Toch wat persoonlijk advies nodig? In My Vodafone kun je chatten met een van onze adviseurs door te drukken op 'chat nu'.

Let wel op,
Je nieuwe contract gaat pas in zodra het oude contract is afgelopen.
Verleng je dus 4 maanden voor je huidige einddatum? Dan gaat je nieuwe contract pas in zodra je oude contract verlopen is.
Als je een toestel bij je abonnement hebt en in termijnen afbetaald, moet dit toestel eerst afbetaald worden.
Marijkesil

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik via Vodafone wel verlengen dan moet ik bijna 100 euro bijbetalen voor de S7 en via belsimpel maar 12 euro. Zelfde aantal belminuten etc
O Ja. Krijg bij Vodafone wel hoesje erbij als compensatie. Pfff. Even hierna krijg ik mail dat mijn abonnement volgende mand automatisch omgezet wordt naar Start L. 1 GB 150 belminuten voor 15 euro(incl 5.00 extra korting). Als ik op site kijk. Krijg ik 2 GB voor 13.0 euro. Wordt ik als klant nog opgelicht als ik verleng. Zo jammer

Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt 4 maanden voor de einddatum verlengen Denisevdk
Het abonnement gaat dan in per einddatum.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien deze informatie ook op onze website staat zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic