Monicax3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Heey Hallo!
 
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van Vodefone met de vraag of ik mijn abonnement wou verlengen voor een goeie aanbieding.
Ik ben hierop ingegaan en heb telefonisch mijn abonnement verlengt en ik krijg eind volgende week mijn nieuwe telefoon (Samsung galaxy s3) op gestuurd.

Nu kwam ik er later in de middag achter dat mijn Blackberry internet het ineens niet meer doet?
Heeft dit te maken met mijn nieuwe abonnement ? Want het was niet de bedoeling dat ik nu dus geen internet meer heb..
 
Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag aangezien ik telaat was om vodafone te bellen.
2 Reacties 2
Vissiejj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey,
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Toen ik de klantenservice probeerde te bellen was deze steeds in gesprek.
Hoop dat iemand kan helpen.
 
Suzanne
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Monica,

Dat kan gebeuren. Als er een wijziging is doorgevoerd, kan het voorkomen dat de extra diensten in het abonnement vergeten worden opnieuw toe te voegen. Ik heb dat ook met een verzekering gehad.

Ik zou ze even bellen, chatten, mailen, tweeten whatever. Mijns inziens zetten ze dan for the time being die BB bundel erbij. Op de bewuste datum word deze bundel ook weer verwijderd.

Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic