Megapaul

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Abonnement verlengen, wanneer gaat de nieuwe abonnementsvorm in? + extra vraag

 
Ik heb een abonnement welke loopt tot 29-03-2013 ik kan dus mijn abonnement per 29-11-2012 verlengen.
 
Als ik mijn abonnement verleng, wanneer gaat deze dan in?
Nu heb ik een bel sms web smart 275 en wil dan verlengen naar een Bel Sms Web Altijd 200.
Nu begrijp ik uit vreschillende posts op dit forum dat als je verlengt icm een toestel die nieuwe vorm gelijk actief wordt.
Is dit ook zo als je naar een lager abonnement gaat? ( van een bsw smart 275 (66,09 euro p m) naar een bsw Altijd 200 (55 euro  p m))
 
Tevens een andere vraag per 1 oktober is de btw verhoogd van 19 naar 21 procent.
 
Een klant die in september bv een bel sms web vaak 200 abonnement nam betaald per 1 oktober 50,84
een klant die nu een bel sms web vaak 200 abonnement neemt betaald 50 (los van promotie's) waarom is dit?
 
mvg Paul
 
 
 
 
2 Reacties 2
Megapaul
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Inmiddels via twitter al antwoord gekregen,
 
als je verlengt met een abo icm toestel dan wordt je abonnement gelijk omgezet naar de nieuwe vorm.
(alleen als je naar voda sim only gaat dan gaat het nieuwe abo pas in op de einddatum van het oude contract.)
Bulltat

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En betreffende  je vaak200 is dat er ook onbeperkt bellen naar vodafone nummers is en onbeperkt sms/mms.
dus je hebt nog meer dan wat je eerder had
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic