paulschermer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen via website niet mogelijk

Gezien het mailen naar de klantenservice vaak erg lang duurt probeer ik het eens via het forum.
 
Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar op de my.vodafone website wordt aangegeven dat dat pas binnen 2 maanden voor het einde van het contract mogelijk is.
Toen ik een aantal dagen geleden mijn einddatum opvroeg werd aangegeven dat het contract over zo'n 7 weken zou verlopen. Daar klopt dus iets niet.
Toen ik vandaag opnieuw mijn einddatum op wilde vragen was dit uberhaupt niet mogelijk.
 
Is jullie website kapot aan het gaan of ben ik de enige die daar last van heeft?
6 Reacties 6
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Paulschermer,

Ik ben bang dat deze vraag niet via onze forum leden beantwoord kan worden, hiervoor zou ik toch adviseren een mail te sturen naar onze klantenservice of telefonisch contact met deze op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Bjorn, Vodafone Forum Team.
erikm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, kan ik uit dit antwoord opmaken dat Vodafone niet de mogelijkheid biedt om vervroegd te verlengen zoals b.v. t-mobile? Ik heb zelf nu een iphone4 en als het zou kunnen wil ik de iphone5 hebben.
 
M.v.g,
Erikm
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
zeker kun je vervroegd verlengen. 2 maanden voor einddatum moet dit mogelijk zijn. de website geeft het bij mij ook aan echter heb ik al 3 maanden geleden verlengd... zal wel een bug zijn ofsow.. groetjes, Lange
erikm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Lange,
 
Bedankt voor je antwoord!
 
Maar dit is niet wat ik bedoel. Ik wil weten of je bij Vodafone bijvoorbeeld 1,5 jaar vantevoren kunt verlengen, omdat je toestel defect of gestolen is. Of net zoals ik, de nieuwste toestel wil hebben. Bij t-mobile kun je dit wel, dan loopt je abonnement 2 jaar langer door en hoef je geen 2 abonnementen af te sluiten. Ik heb het het in elk geval niet gezien hier, daarom vraag ik het of iemand dit weet of ooit gedaan heeft.
 
(Als Vodafone deze mogelijkheid biedt, hou ik mij aanbevolen)
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Erikm,

Voor zover mij bekend is, is het helaas niet mogelijk via de site eerder je abonnement te verlengen bij defect/verlies.
Nieuwe toestellen worden door ons niet los verkocht.

Wat ik wel weet, maar dat is van een tijd geleden is dat er mogelijkheden zijn je abonnement door te verlengen bij diefstal, met nieuw toestel. Je zou dan aa.gifte moeten doen van de diefstal en hiermee naar een Vodafone winkel kunnen gaan.

Pin me niet helemaal vast hierop, dit was een tijdje geleden zo, ik zou je aanraden anders gewoon de winkel eens in te lopen en het hier na te vragen.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


erikm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@chris,
 
Bedankt voor je antwoord! Ik zal eens vragen wanneer de iphone5 uit is, en of er toevallig iets te regelen is. Mijn toestel is niet defect, gestolen of verloren, dit ga ik ook niet aanvoeren. Ik had trouwens vorig jaar wel een aanbieding gehad om mijn abonnement 6 maanden voor mijn einddatum te verlengen, dus soms kan er wel iets gedaan worden.
 
groet,
Erik
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic