RodyMens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen/opzeggen

Beste vodafone medewerker,

Mijn abonnement loopt 30 april af. Nu heb ik nog geen keuze gemaakt of ik mijn abonnement verleng of overstap wil stappen. Ik zag namelijk hier een abonnement met 500 mb en 150 sms en bel minuten met 4g. Dit abonnement is bij hollandsenieuwe 11 euro voor 1 jaar contract.
Ik las net dat er een maand van te voren je abonnement opgezegd moet worden, geldt dit ook wanneer de einddatum al vastgesteld is?
Zo niet, wat zijn mijn kosten nu volgende maand?
Ik heb namelijk een erg prijzig abonnement van 34,- euro per maand. Dit betaal ik volgende maand dan hopelijk niet meer omdat mijn telefoon die ik erbij had genomen(S4) nu volledig afbetaald is.

Zou u me kunnen helpen?


Met vriendelijke groeten,

Rody
5 Reacties 5
RodyMens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste vodafone medewerker,

Mijn abonnement loopt 30 april af. Nu heb ik nog geen keuze gemaakt of ik mijn abonnement verleng of overstap wil stappen. Ik zag namelijk hier een abonnement met 500 mb en 150 sms en bel minuten met 4g. Dit abonnement is bij hollandsenieuwe 11 euro voor 1 jaar contract.
Ik las net dat er een maand van te voren je abonnement opgezegd moet worden, geldt dit ook wanneer de einddatum al vastgesteld is?
Zo niet, wat zijn mijn kosten nu volgende maand?
Ik heb namelijk een erg prijzig abonnement van 34,- euro per maand. Dit betaal ik volgende maand dan hopelijk niet meer omdat mijn telefoon die ik erbij had genomen(S4) nu volledig afbetaald is.

Zou u me kunnen helpen?


Met vriendelijke groeten,

Rody
Anonymous
Niet van toepassing
Hey RodyMens,

Je hebt altijd een opzegtermijn van 1 maand dus als je wilt opzeggen dien je dat een maand voor je overstapt te regelen ook als de einddatum al verstreken is.
Doe je dat niet betaal je 34 euro per maand en wordt het abonnement stilzwijgend met 1 maand telkens verlengd.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Rody,

Ik ben geen Vodafone medewerker, maar een onafhankelijk Forum-lid. En klant van Vodafone, net als jij.
Heb je al opgezegd bij Vodafone. En zo ja, op welke datum heb je opgezegd.

De opzegtermijn bedraagt 30 dagen. En gaat in op het moment dat je opzegt.
Doe je de opzegging op 27 April, dan is de einddatum van je abonnement 27 Mei 2015.

Je abonnement loopt dus gewoon door, als je niet opzegt.

Je kunt een opzegging ook regelen door een volledige aanvraag, met nummerbehoud, te doen bij Hollandsnieuwe.
Zij regelen dan de nulzes-nummer-overzetting voor jou.

Tot de einddatum betaal je gewoon je abonnementskosten bij Vodafone, zoals je in de afgelopen maanden hebt gedaan.

Succes!

Netwerker
NotFunny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Rody,
helaas was ik te laat met aktie ondernemen. Had een sim only abonnement van 15 euro p.maand en was de abonnement periode vergeten. Heb geen bericht gehad, alleen was mijn rekening ineens 50 euro per maand.
Ben snel op zoek gegaan naar een andere provider aangezien Vodafone totaal niet coulant naar trouwe klanten is. Heb vervolgens nóg 2 x 50 euro per maand moeten betalen totdat ik per 13 april weg kon. Hoezo een maand opzegtermijn?
Helaas is alle correspondentie die ik heb gehad via mijn smartphone ook kwijt, er is deze maand toch weer geld afgeschreven en heb zojuist 45 minuten in de wacht gestaan om teruggave te vragen en kwam erwweer niet door. succs met je abo bij Vodafone.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
RodyMens

Je hebt twee dezelfde berichten geplaatst, maar er is al antwoord op gegeven. Ik heb ze dus even samengevoegd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic