ewmeekels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen maar meerdere nummers bekend?

mijn abonnement loop af per 1-1-14, nu kan ik online geen aanbiedingen kijken omdat ik dan de melding krijg dat er meerdere nummers gekoppeld zouden zijn? Terwijl ik maar 1 abonnement heb lopen bij jullie. Hoe kan dit?
7 Reacties 7
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @ewmeekels

Staat het abonnement misschien op naam van iemand anders en heeft diegene ook nog een ander abonnement op zijn/haar naam staan?
ewmeekels
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
volgens mij is het 'probleem' dat ik een zakelijke account heb en dat ik echt naar de winkle moet om mijn aanbiedingen te horen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @ewmeekels
Leuk om te horen dat je weer voor ons wil kiezen:D Sommige abonnementsvormen krijgen inderdaad geen aanbieding via My Vodafone. Wellicht kun je even langs de Vodafone Winkel of Belcompany gaan of telefonisch contact zoeken met de Verkoopafdeling. De collega's kijken graag samen met je naar de mogelijkheden.
ewmeekels
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is niet zo dat ik gelijk ga verlengen, heb inmiddels van Ziggo ook een aantrekkelijk aanbod ontvangen omdat ik daar thuis ook gebruik van maak. In deze tijd is iedere euro die je kunt besparen er 1.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Groot gelijk. Natuurlijk hoef je niet gelijk te kopen maar kun je ook terecht als je informatie wil hebben over onze diensten en abonnementen. Zij kunnen je eventueel ook een offerte maken.
ewmeekels
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor de reacties, inmiddels keuze gemaakt om naar Ziggo over te stappen. succes hier verder en nogmaals bedankt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer om te horen dat je voor een andere aanbieder hebt gekozen. Graag gedaan in ieder geval en misschien tot een volgende keer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic