gfhoihoi72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen aanbieding

Ik heb vanochtend contact gehad met een medewerker van Vodafone om te vragen of er nog een aanbieding was om mijn abonnement te verlengen. Toen heeft ze mij verteld dat er een aanbieding was: 200mb data, 100 sms/belminuten met de Huawei Ascend P7 voor 19 euro per maand, en eenmalig 85 euro voor het toestel. Ik wilde toen alles eerst nog even goed uitzoeken. Na alles goed uitgezocht te hebben blijkt dat die aanbieding toch wel het voordeligst voor mij is. Nu zou ik graag gebruik willen maken van de aanbieding maar ik kan hem nergens meer terug vinden. Dus zou iemand of een Vodafone medewerker mij hiermee verder willen helpen? Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Roan
2 Reacties 2
gfhoihoi72
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu lees ik op dit forum dat bestaande klanten 2 euro korting op een abonnement krijgen, dat is inderdaad ook wat ik aangeboden kreeg. Maar hoe krijg ik die korting dan?
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @gfhoihoi72

Bellen met de Vodafone Sales afdeling op het gratis telefoonnummer 0800 - 0560
En dan kun je die betreffende Sales medewerker het beste even dit topic laten openen op zijn / haar computer. Dat werkt het snelste.
En dan zeg je dat je van de aanbieding gebruik wilt maken die jij in je eerste posting hebt omschreven. Houd je Vodafone klantnummer onder handbereik. Evenals de vier laatste cijfers van jouw bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is.


Succes !

Netwerker

N.B. het telefoonnummer 0800 - 0560 is een gratis telefoonnummer. En alleen bestemd voor verkoop-informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic